خبرگزاری کار ایران

مقصودی در تذکر شفاهی:

تدوین آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان موجب اعتراض معلمان شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۳۶۲

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا مدیریت صحیح در تدوین آیین نامه معلمان صورت نگرفته است، این موضوع باعث اعتراضات زیادی در میان معلمان شده است.

به گزارش ایلنا، فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: مسند مدیریت در مکتب الهی امانت است و مدیر باید مدیریت را برای خدمت بخواهد و قبل از آنکه ریاست مدار باشد، باید خدمتگذار باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: شما باید پاسخ دهید چرا مدیریت صحیح در تدوین آیین نامه معلمان صورت نگرفته است، این موضوع باعث اعتراضات زیادی در میان معلمان شده است. چرا ما باید معلمان را تحقیر کنیم؟ معلمانی که هر چه داریم از این قشر شریف بوده، آیا این نشان دهنده ضعف شدید این وزارتخانه نیست؟

وی با انتقاد از انتصاب افراد ناکارآمد، غیرمتخصص و غیرمعتقد به تحول نظام آموزشی و تربیتی عنوان کرد: بسیاری از انتصابات براساس توصیه، سفارش و رفاقت های شخصی به وجود آمده است. مگر این همه انسان های متعهد و متخصص و باتجربه و دلسوز در بدنه آموزش و پرورش وجود ندارد؟ پس کی می خواهیم از این افراد استفاده کنیم؟

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز