خبرگزاری کار ایران

خاتمی در جمع خبرنگاران:

در مساله حجاب هیچ‌کس سخن از زور ندارد بلکه سخن از اجرای قانون است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۰۴

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مسائلی که اعضای مجلس خبرگان در جلسه امروز بر آن تاکید داشتند مسئله بی‌حجابی بود که متاسفانه برخی رعایت نکرده و در اماکن عمومی کشف حجاب می‌کنند کاری که خلاف قانون بوده است، مهم‌ترین نکته آن است که قانون‌ باید اجرا شود هیچ کس سخن از زور ندارد، سخن از اجرای قانون دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی در حاشیه نهمین جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره مهم‌ترین محورهای مطرح شده در این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه طبق آیین نامه رسمی تبصره ۲ ماده ۱۵ مجلس خبرگان، بین دو اجلاس عادی باید برگزار شود. تا این لحظه بیست نفر از اعضای خبرگان با حضور رئیس‌جمهور صحبت کردند و از محورهای بحث شده در این جلسه مسئله معیشت مردم، گرانی‌ها و راهکارهای حل این مسئله بود که وزیر اقتصاد در این رابطه توضیحاتی ارائه خواهند کرد.

وی افزود: محور بعدی جلسه درباره برجام بود که گفته شد مقداری از روند برجام قابل توضیح بوده و باید امروز مسئولان توضیح دهند که برجام در چه مرحله‌ای قرار دارد. 

خاتمی گفت: مسئله دیگری که اعضای مجلس خبرگان بر آن تاکید داشتند مسئله بی‌حجابی بود که متاسفانه برخی رعایت نکرده و در اماکن عمومی کشف حجاب می‌کنند کاری که خلاف قانون بوده است، مهم‌ترین نکته آن است که قانون‌ باید اجرا شود هیچ کس سخن از زور ندارد، سخن از اجرای قانون دارد. 

وی یادآور شد: اعضای مجلس خبرگان رهبری بر این تاکید داشتند که حجاب قانونی مانند همه قوانین است کمترین قانونی که همه می‌دانند ایستادن پشت چراغ قرمز است، رعایت این مسئله الزامی بوده و اگر کسی ساماندهی جامعه را می‌خواهد، باید بپذیرد که مسئله حجاب صددرصد قرآنی و پشتوانه قرآنی دارد و از نگاه فقها از ضروریات دین است.

خاتمی گفت: این جلسه اجماع مبارکی بود و هرکدام از اعضا پنج دقیقه وقت صحبت داشتند و رئیس جمهور هم که در حال صحبت هستند، صحبت‌های منطقی و قابل پذیرش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز