خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلاء قوه قضائیه تهران مطرح کرد؛

جزئیات برگزاری اولین آزمون اختبار کارآموزان وکالت در دو مرحله کتبی و شفاهی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۴۴۴

رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلاء قوه قضاییه تهران در مورد برگزاری اولین آزمون اختبار کارآموزان وکالت توضیحاتی ارائه کرد.

مائده چینی‌ساز رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلاء قوه قضاییه تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص نحوه برگزاری آزمون اختبار برای کارآموزان وکالت گفت: تعداد کارآموزان وکالت سال ۱۳۹۸ استان تهران حدود ۱۸۴۰ نفر بوده‌اند که می‌باست در مدت ۱۸ ماه تکالیف کارآموزی خودشان را به اتمام برسانند. لذا آن دسته از کارآموزانی که تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ موفق به گذراندن و اتمام تکالیف کارآموزی خود از جمله حضور در محاکم و حضور نزد وکیل سرپرست به مدت ۱۸ ماه، سمینارها، ارائه دروس علمی و کاربردی و سپری کردن دروس پیش نیاز و... شده‌اند و تکالیف خود را با موفیقت پشت سر گذاشته‌اند امکان حضور در اولین آزمون اختبار مرکز وکلاء استان را پیدا کرده‌اند. درخواست اتمام کارآموزی این افراد به کمیسیون ارجاع داده شد و پرونده‌های این افراد طی ده روز کاری  مورد بررسی قرار گرفت و کسانی که اتمام تکالیف‌شان تایید شد موفق به حضور در اولین آزمون اختبار ۱۴۰۱ شدند.

وی افزود: این اولین آزمونی بود که با این تعداد در مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه تهران در دو مرحله کتبی و شفاهی در پروسه زمانی دو هفته‌ای و در مدت شش روز کاری برگزار شد. کارنامه این افراد تا اواسط مرداد صادر خواهد شد و افرادی که موفق به قبولی در این آزمون و از مرحله کارآموزی خارج می‌شوند پس از برگزاری مراسم تحلیف پروانه پایه یک وکالت به ایشان اعطا می‌گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز