خبرگزاری کار ایران

روزنامه‌نگار مصری:

اعراب هیزم آتشی نباشند که به نفع بایدن و صهیونیست‌ها می‌سوزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۷۰

روزنامه‌نگار مصری به اظهارنظر انور قرقاش مشاور سیاست خارجی رئیس دولت امارات واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی بکری، روزنامه‌نگار مصری با انتشار پستی در توئیتر نوشت: سخنان انور قرقاش مشاور شیخ محمد بن زاید درباره مخالفت امارات برای حضور در هرگونه محور ضد ایرانی، یک دیدگاه عقلانی در راستای منافع امارات و منطقه است.

وی افزود: بله ما با دخالت‌های ایران در برخی از کشورهای عربی مخالفیم اما نباید در جهت منافع آمریکا و اسرائیل برخوردی را علیه ایران راه بیندازیم.

بکری همچنین نوشت: اعراب نباید هیزم آتشی باشند که به نفع بایدن و صهیونیست‌ها می‌سوزد، جنگ به نابودی منطقه و مردم آن منجر می‌شود و دشمن صهیونیست تنها طرفی است که از آن بهره‌مند می‌شود.

وی افزود: راه‌حل‌های سیاسی در قبال ایران، انتخاب مورد قبول است. ایران باید دخالت در امور منطقه و حمایت از انصارالله را متوقف کند اما حضور در ائتلاف با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تنها به ضرر ما تمام می‌شود.

انور قرقاش مشاور رئیس دولت امارات روز گذشته در سخنانی گفته بود که امارات در هیچ ائتلافی علیه ایران قرار نخواهد گرفت و به دنبال اعزام سفیر به تهران و از سرگیری روابط با این کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز