خبرگزاری کار ایران

تامین جهیزیه فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح کشور تا سقف یک میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۰۵۵

مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان و وابستگان سازمان اتکا و نیروهای مسلح گفت: امکان تامین جهیزیه فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح کشور تا سقف یک میلیارد ریال فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان و وابستگان سازمان اتکا و نیروهای مسلح گفت: امکان تامین جهیزیه فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح کشور تا سقف یک میلیارد ریال فراهم شده است.

اعلمی با بیان اینکه یکی از دغدغه های بازنشستگان فراهم کردن شرایط ازدواج فرندانشان است افزود: سازمان اتکا به همین منظور و همزمان با سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) در فروشگاه مرکزی اتکا سالن مطلع عشق را که عرضه کننده کالاهای مورد نیاز جهیزیه است، افتتاح کرد.

وی اعلام کرد: بازنشستگان محترم می توانند با معرفی نامه کانون بازنشستگان نیروهای مسلح به اتکا مراجعه کنند و از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان اتکا بیان کرد: بازپرداخت این تسهیلات پنج ساله و درصد سود این تسهیلات چهاردرصد است.

اعلمی با اشاره به اینکه این کالاها از کیفیت مطلوب برخوردارند گفت: تمامی این کالاها گارانتی ۳۶ ماهه دارند و خانواده ها پس از ثبت سفارش در فروشگاه می توانند جهزیه را درب منزل دریافت کنند.

وی گفت: درکنار این تسهیلات دو بسته به زوجین هدیه داده می شود که بسته فرهنگی شامل یک جلد قران مجید و یک جلد کتاب مطلع عشق نوشته مقام معظم رهبری است که دستورالعمل زندگی و ازدواج است. همچنین وزیر دفاع نیز یک بسته مالی شامل پنج تا هفت میلیون تومان به زوجین هدیه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز