خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در هوشمندسازی شهر‌ها حمایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۵۴۷

وزیر کشور تاکید کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیانی که در زمینه هوشمندسازی شهر‌ها فعالیت دارند در اولویت‌ها و اهداف وزارت کشور است تا هوشمندسازی در شهر‌ها سرعت گیرد.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی با اشاره به روند حرکت شهرها برای هوشمندسازی گفت: تمامی شهر‌ها در تلاش هستند تا بتوانند به حد قابل قبولی از هوشمندسازی برسند، اما در حال حاضر نمی‌توانیم ارزیابی کنیم کدام یک از شهر‌ها عملکرد بهتری داشتند و کدام ضعیف‌تر عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه لازم است مسئولان شهری در تمام کشور با یک حرکت جهادی، سرعت هوشمندسازی در شهر‌ها را افزایش دهند، اظهار داشت: از شرکت‌های دانش‌بنیانی که در این زمینه کمک کنند، حتماً حمایت می‌کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه به همه استان‌ها و شهرداری‌ها ابلاغ شده است که از ظرفیت‌هایی که در حوزه شهر هوشمند داریم، حداکثر استفاده را داشته باشند، تصریح کرد: البته بین آنها (شرکت‌های دانش‌بنیان) مسابقاتی برگزار می‌شود و آن‌هایی که در این حوزه پیشرو هستند تشویق می‌شوند. ما به دنبال این هستیم که تحرکات خوبی را در حوزه هوشمندسازی دنبال کنیم.

وحیدی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی شهرها خاطرنشان کرد: بی‌تردید شهر هوشمند یک موضوع صفر و صدی نیست و یک جریانی است که باید مرتب تکامل پیدا کند که البته این امر دنبال خواهد شد و در همین مسیر به موضوع خودروی هوشمند نیز پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز