خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه:

۵۴ واحد دیگر کانکس های پیش ساخته سپاه به روستای« سایه خوش» هرمزگان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۴۷۷

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: با توجه به جمعیت بیش از ۴۰۰ نفری روستای سایه خوش، تعداد ۵۴ واحد دیگر از کانکس های پیش ساخته سپاه به روستای «سایه خوش» رسید.

به گزارش ایلنا، دریادار پاسدار علی عظمایی در گفت وگویی اعلام کرد: با توجه به جمعیت بالای ۴۰۰ نفری منطقه زلزله زده روستاهای سایه خوش و همجوار آن، با درخواست مردم و پیگیری سردار تنگسیری فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه و موافقت سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده محترم کل سپاه، با همت جهادی همکاران ما در معاونت آماد و پشتیبانی سپاه، تعداد ۵۴ واحد دیگر از کانکس های پیش ساخته سپاه دیروز از مبدأ حرکت و الحمدلله امروز دوشنبه به منطقه زلزله زده «سایه خوش» رسید.

وی ادامه داد: با احتساب این تعداد اضافه شده، جمع کانکس های پیش ساخته واگذاری سپاه پاسداران به ۴۵۴ واحد رسیده و در اسرع وقت در محیط منازل تخریب شده باقیمانده، جانمایی و توسط پاسداران، بسیجیان و گروه های جهادی نصب می شوند.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تمام کانکس ها به کولر گازی مجهز می شوند، اظهار داشت: با این ابتکار عمل سپاه بابت سرعت در اسکان موقت مردمی که صد درصد منازل و خانه هایشان تخریب شده است، هم می تواند الگویی مناسب برای کاهش آسیب های وارده بلاهای طبیعی مثل زلزله باشد و با این تدبیر عمل در این حادثه، بخشی از تألمات و گرفتاری های مردم آسیب زده را کاهش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز