خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در قزاقستان با حضور فعالان اقتصادی دو کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۹۳۰

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر آلماتی جمهوری قزاقستان توسط مجید صابر سفیر ایران در این کشور و رییس اتاق بازرگانی بین المللی قزاقستان و با حضور مقامات از جمله استانداری، شهرداری، دیپلمات‌های مقیم، بازرگانان و فعالان اقتصادی و ... افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه  با حضور  بیش از ۱۰۵ بازرگان و فعال اقتصادی ایران در قالب ۶۷ شرکت در زمینه‌های مختلف ماشین‌آلات صنعتی و معدن، ترابری و پشتیبانی، تجهیزات برقی، کابل و سیم، مخابرات، آب و فاضلاب، ساختمانی، خدمات فنی - مهندسی، کشاورزی، دام و طیور، سرمایه‌گذاری، تجهیزات بیمارستانی، منسوجات، مواد غذایی، شوینده، رنگ، پتروشیمی، لوازم آشپزخانه، پلاستیک، صنایع دستی، دارو، خشکبار، بهداشتی و... در حال برگزاری است.  

لازم به ذکر است نمایشگاه فوق برای سه روز و از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ (۲ تا ۴ جولای ۲۰۲۲) از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ برنامه‌ریزی‌شده است.  

در حاشیه نمایشگاه ملاقات دوجانبه جداگانه بین مقامات ایرانی و مقامات محل و بازرگان و فعالان تجاری نیز صورت پذیرفت.

گفتنی است این نمایشگاه با استقبال بسیار خوب از طرف فعالان تجاری و بازرگانان قزاقستان و عموم مردم مواجه شده است.

این نمایشگاه بلافاصله پس از سفر ۲۹ خرداد رییس‌جمهور قزاقستان به تهران برگزار شده و عزم و اراده سیاسی ایران برای بسط هرچه بیشتر مناسبات دو کشور را نشان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز