خبرگزاری کار ایران

ماموستا عبدالسلام کریمی:

نباید رهبر انقلاب را تنها نگذاریم تا ماجرای عاشورا تکرار نشود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۵۰۲

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی تاکید کرد: جهاد ما جهاد تبیین است و نباید رهبر انقلاب را تنها نگذاریم تا ماجرای عاشورا تکرار نشود و از او جلوتر قدم نگذاریم تا ماجرای خوارج احیا نشود.

به گزارش خبرنگار سیاسی دولت، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی عصر امروز در چهارمین کنفرانس حقوق بشر آمریکایی گفت: ما در این مراسم جز نقاب‌برداری چیزی برنخواهیم داشت. در این رهگذر، دولت‌های جمهوریخواه و دموکرات در آمریکا برای ما فرقی ندارد. یکی با ماسک و دیگری بدون ماسک می‌آیند. 

وی ادامه داد: جنایت‌های آمریکایی را در برابر غیرمسلمان و مسلمانان مشاهده کنید و باید برای نسل جوان، این موارد و جنایت‌های آمریکا آگاهی‌سازی صورت بگیرد. 

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه اگر آمریکا انجیل را مظهر عشق و دوستی و حقوق بشر می‌دانید، چیزی جز نقض آن رفتار نمی‌کند، اظهار داشت: اگر در برابر حقوق بشر حرف می‌زنید و می‌گویید ما به آن عمل می‌کنیم اما هیچ وقت به آن عمل نکردید. شما در برابر سرخپوستان بزرگترین جنایت را انجام دادید و حدود ۲۷ میلیون نفر را کشتید. 

کریمی با بیان اینکه در سال بیش از هزار و هشتصد زنان به علت خشونت جسمی و جنسی کشته می‌شوند، تصریح کرد: در اسلام ما کشتن یک نفر را گناه می‌دانیم اما شما دم از رعایت حقوق بشر می‌زنید. این حقوق بشر است؟ 

وی افزود: امروز تاریخ تکرار می‌شود. حضرت علی (ع) در برابر دشمن و حقوق مردم ایستاد و قربانی ترور شد و حالا سید علی امروز راه او را ادامه می‌دهد و در برابر ظلم ایستاده و راه او ادامه دارد. تو دروغ می‌گویی یا ما؟ تو حقوق بشر را رعایت می‌کنی یا ما؟ 

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه به جز انسان، حیوانات هم و به جز مسلمانان، غیر مسلمانان هم دارای حق و حقوق هستند، خاطرنشان کرد: آمریکا تمام راه ابلیس و شیطان بزرگ را می‌رود. 

به گفته کریمی، جهاد ما جهاد تبیین است و نباید رهبر انقلاب را تنها نگذاریم تا ماجرای عاشورا تکرار نشود و از او جلوتر قدم نگذاریم تا ماجرای خوارج احیا نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز