خبرگزاری کار ایران

عزیزی در گفت‌وگو با ایلنا:

تغییرات در نهادهای نظامی یک امر طبیعی است/ برخی براساس کینه نسبت به سپاه می‌خواهند به انتصابات اخیر انگ بزنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۲۴۲

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی گفت: بحث انتصابات در سپاه پاسداران موضوعی است که در طول سالیان گوناگون اتفاق افتاده که فرماندهان، مدیران و مسئولانی از صحنه خدمت خارج شدند و مسئولین جدیدی آمدند و سنگر و پرچم را به دست گرفتند؛ از این جهت اتفاق نادر، غیرمنتظره و موضوع عجیبی نبوده است.

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه انتصابات اخیر در سپاه پاسداران و بحث‌هایی که پیرامون برخی از انتصابات در فضای مجازی مطرح می‌شود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ما در سلسله مراتب فرماندهی معظم کل قوا هستند و امروز الحمدلله از یک سابقه بسیار درخشان و بی‌نظیر هم در جغرافیای ایران اسلامی و هم در خارج از مرزهای جغرافیایی ما بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: حقیقتا سپاه پاسداران از اصول، آرمان‌ها و اندیشه‌های ملت بزرگوار ایران پاسداری کرده و در صحنه‌های مختلف با ایثار، از خودگشتگی، شجاعت و مسئولیت‌پذیری منشاء تحولات بزرگی در ایران اسلامی، منطقه و حتی در حوزه‌های بین‌الملل نیز بوده است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی با اشاره به انتصابات اخیر، عنوان کرد: در موضوع جا‌به‌جایی مدیران، مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح چون در سلسله مراتب نیروهای مسلح هستند به هر حال ضمن اینکه یک امر کاملا طبیعی محسوب می‌شود، موضوعی است که در طول سالیان گوناگون اتفاق افتاده که فرماندهانی رفتند و فرماندهانی آمدند، مدیران و مسئولانی از صحنه خدمت خارج شدند و مسئولان جدیدی آمدند و سنگر و پرچم را به دست گرفتند؛ از این جهت اتفاق نادر و غیرمنتظره و موضوع عجیبی نبوده است. عزیزی که سال‌ها منشاء خدمت و تلاش بوده، قریب به ۱۳ سال با همه وجود خدمت کرده جای خود را به یک عزیز دیگری داده که آمده در این صحنه و می‌خواهد خدمت کند.

وی خاطرنشان کرد: البته در چنین مواقعی برخی‌ها با کینه و خصومتی که نسبت به سپاه پاسداران دارند به هرگونه جا‌به‌جایی را می‌خواهند انگ سیاسی یا غیرطبیعی بودن بزنند که این به حب و بغض‌های برخاسته از آن کینه‌های انباشته شده خودشان برمی‌گردد وگرنه بحث تغییر و انتصابات یک امر کاملا طبیعی و پذیرفته شده‌ای است.

عزیزی اظهار داشت: من برای عزیزی که آمده آرزوی توفیق و برای عزیزی که رفته آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم و امید دارم که همه ان‌شاء‌الله بتوانند در مسیر خدمت صادقانه و ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز