خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

امنیت را به دریانوردان هدیه کردیم/ با احتزاز پرچم ایران در کانال سوئز، حساب کار دست همه می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۷۰

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش در کنار سپاه پاسداران از اوایل ناآرامی منطقه حضور داشت و با اعزام ناوگروه‌ها با حضور غیرموجه افرادی که به دنبال توجیه کردن حضور بودند، مقابله کردیم و امنیت را به دریانوردان هدیه کردیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد، با بیان اینکه دریانوردان امانتدار - که از ویژگی پیامبران بوده - هستند و این ویژگی نصیب دریانوردان شده، گفت: دریانوردان در عمق اقیانوس‌ها در حال امانتداری هستند. 

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در کنار سپاه پاسداران از اوایل ناآرامی منطقه حضور داشت و با اعزام ناوگروه‌ها با حضور غیرموجه افرادی که به دنبال توجیه کردن حضور بودند، مقابله کردیم و امنیت را به دریانوردان هدیه کردیم.

به گفته فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، امروز وقتی همه شناورها از پشت رادیو متوجه حضور نیروی دریایی ارتش در منطقه می‌شوند و می‌شنوند، می‌دانند که در مسیر دیگری تهدیدی وجود نخواهد داشت.

ایرانی با بیان اینکه در همین دوره کوتاه توانستیم پنج فروند شناور را اسکورت مستقیم و غیر مسقیم کنیم، اظهار داشت: در کانال سوئز و بیخ‌گوش رژیم منحوس شناورهای کشورمان را اسکورت کردیم و در این منطقه وقتی پرچم ایران به احتراز درمی‌آید حساب کار دستشان می‌آید.

وی با بیان اینکه با هر کج‌خلقی مقابله می‌کنیم، تصریح کرد: هر کشتی تقاضای کمک داشته، به آنها کمک کردیم و نجات دادیم در حالی نیروی پشتیبانی آن کشور در منطقه حضور داشت اما غیرت نداشتند اما ایرانی‌ها غیرت داشتند و توانستند آنها را نجات دهند، هر چند که این موضوعات را رسانه‌ای نکردیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ایرانی‌ها امنیت را هدیه می‌دهند و به دنبال صلح هستند و با کسی سر جنگ نداریم مگر اینکه کسی از بیشتر از قد و قواره خود حرف بزنند و به آنها پس گردنی می‌زنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز