خبرگزاری کار ایران

دیدار فرمانده کل ارتش با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۶۰

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار ضمن تشکر از حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، صیانت و پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح را یک اصل در سازمان قضایی دانست و بیان کرد: تمام تلاش سازمان قضایی نیروهای مسلح این است که از نیروهای مسلحی که حافظ امنیت این کشور هستند صیانت کرده و نگذارد جرمی اتفاق بیافتد.

وی از زحمات تمام فرماندهان ارتش در حل مشکل پادگان لشگر ۷۷ در مشهد مقدس، قدردانی کرد و گفت: با همت تمام فرماندهان و دفتر فرماندهی معظم کل قوا، اختلافات و مشکلات ناشی از انتقال این پادگان در چند روز حل و ظرف ۴۸ ساعت تمام مجوزها صادر شد تا این مسئله در مشهد به نفع مردم حل و فصل شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از حکمیت این سازمان در موارد دیگر استقبال کرد و گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح این آمادگی را دارد که در موارد مشابه برای منفعت و سود مردم به عنوان حکم وارد عمل شود.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تشکر از حکمیت سازمان قضایی نیروهای مسلح در حل و فصل مشکل پادگان لشگر ۷۷ ارتش در مشهد، بیان کرد: حل شدن این مسئله در مشهد مقدس می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق برای حل مشکل سایر پادگان‌ها در دیگر شهرها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز