خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

بر اساس شادی و غیظ دشمن مسائل خود را دنبال نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۵۱

فرمانده سپاه ‌با بیان اینکه نظام اطلاعاتی موفق از ژرفای ذهن دشمن راهبرد او را استخراج و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند، تاکید کرد: مجاهدت بی‌انتها نیاز یک نظام اطلاعاتی حرفه‌ای است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تعظیم به مقام شامخ معمار تجدید بنای تمدن و شکوه اسلام در تاریخ معاصر حضرت امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای امنیت و سلامت کشور گفت: خدای بزرگ را شاکریم که نقش‌آفرینی‌های سازمان اطلاعات سپاه در صیانت از امنیت و آرامش میهن اسلامی که در تعامل و هم‌افزایی با جامعه اطلاعاتی کشور صورت گرفته است، در عین گمنامی درخشش معناداری را رقم زده است.

وی با تکریم اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه اظهار داشت: شما در این مقطع حساس از تاریخ اسلام و ایران در زمره جنود منتخب الهی هستید که در مقابل یک آرایش فشرده جهانی به میدان آمده‌اید. اسلام و ایران و امت اسلامی در این عصر، مردانی شایسته‌تر از شما برای این جهاد حیاتی و حیات بخش ندارد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: شما مخاطب همه مخاطراتی هستید که به صورت جدی و نزدیک، پاسداری از اسلام و این انقلاب بزرگ و دستاوردهای آن و خون های پاک ریخته شده در این مسیر را برعهده دارید.

سلامی با اشاره به صف‌آرایی همه قدرت های باطل برابر انقلاب و نظام اسلامی، مصاف جانبه با توطئه‌های آنان علیه ملت ایران را ضروری توصیف و تصریح کرد: نقطه تمرکز دشمن، قلب یک جغرافیای سیاسی جدید به نام انقلاب اسلامی است. امروز جاری‌ترین و واقعی‌ترین جنگ، جنگ اطلاعاتی است و جامعه اطلاعاتی ما در مرکز این میدان قرار دارد؛ میدانی که دشمن همه ابزارهای خود را در آن به میدان آورده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن نمی خواهد مدل انقلاب اسلامی تولید و تکثیر شود، خاطرنشان کرد: هر تمدن، مدل یا الگویی که شکل می گیرد اگر مفاهیم آن به مصداق تبدیل نشود شکست می‌خورد.

به گفته فرمانده کل سپاه، دشمن درصدد است اجازه ندهد حکومتی صالح، مقتدر و جامع به نام اسلام تشکیل و تکثیر گردد تا فضای تنفس او را تنگ کند.

سلامی ‌با بیان اینکه نظام اطلاعاتی موفق از ژرفای ذهن دشمن راهبرد او را استخراج و برای رویارویی با آن برنامه‌ریزی و آرایش قدرتمندی را ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: مجاهدت بی‌انتها، نیاز یک نظام و ساختار اطلاعاتی حرفه‌ای، مسلط و مقتدر است، لذا تلاش اطلاعات هرگز در ذهن‌ها پایان نمی‌یابد و نقطه تاثیر آن در عمل است و شما سربازان خط مقدم میدان تاثیر بر دشمن هستید.

وی، حجت‌الاسلام والمسلمین طائب را شخصیتی دانست که در دفاع از انقلاب در صحنه اطلاعاتی نظام، نقش برجسته و درخشانی از ابتدای مسئولیت در دو دوره منفصل نزدیک دو دهه تا به امروز ایفا کرده است.

فرمانده کل سپاه افزود: ایشان در اوج بحران‌های سخت و فشارهای سنگین و نبردهای اطلاعاتی دشمن، نقش اطلاعات سپاه در نظام اطلاعاتی کشور را احیا، معماری جدیدی از اطلاعات نوین را شکل داد و فراتر از جمع‌آوری و تبدیل به یک پایانه و توزیع اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه را به مجموعه‌ای فعال، مسلط و چند بعدی تبدیل کرد.

سلامی با تاکید بر اینکه ایجاد آرامش و ثبات در کشور تصادفی نیست و در سایه مجاهدت‌ها حاصل می‌شود، به نقش طائب در این عرصه پرداخت و ابراز داشت: در بعد اطلاعات اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی و هشدارهای به موقع به مسئولان کشور برای مسلط شدن بر وضعیت اقتصاد و معیشت مردم که محور اصلی هدف‌گذاری‌های امروز دشمن است، وی نقش موثر و انکار ناپذیری را ایفا کرد.

سلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی رئیس جدید سازمان اطلاعات سپاه را فردی سلیم‌النفس و برخوردار از اشراف، تسلط و آشنایی عمیق با حوزه حفاظتی اطلاعاتی و امنیتی سپاه دانست که سال‌ها در صیانت از سپاه مجاهدانه، صادقانه و هوشمندانه فداکاری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ما بر اساس شادی و غیظ دشمن مسائل خود را دنبال نمی‌کنیم و قدرت و اقتدار عمل ما مستقل از دشمن است، بیان کرد: به فضل الهی سازمان اطلاعات سپاه همچنان خارج چشم دشمنان انقلاب، نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز