خبرگزاری کار ایران

در اجتماع هسته‌های جهاد و پیشرفت؛

رئیس‌جمهور از جهادگران نمونه تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۹۱۶

رئیس‌جمهور همزمان با سالروز تأسیس جهاد سازندگی از تعدادی از جهادگران نمونه و خانواده‌های شهدای جهادگر و جهادگران آسمانی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در حاشیه اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت که با شعار «همه با هم ایران قوی» در حسینیه جماران برگزار شد، با ارائه لوح از جهادگران نمونه و جمعی از خانواده‌های جهادگر و جهادگران آسمانی تجلیل به عمل آورد.

جهادگرانی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند، در حوزه‌های مختلف سلامت، فرهنگ، اقتصاد، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی بخش‌های سازندگی و رفع محرومیت‌زدایی فعالیت دارند.

در بخشی از لوح تقدیری که از سوی رئیس جمهور به جهادگران نمونه اهداء شد، آمده است: به فضل پروردگار گام دوم انقلاب اسلامی مقارن شده است با تربیت مجموعه عظیمی از نسل جدید جهادگرانی که در راه ایجاد عدالت و قیام به قسط تلاش می‌کنند. کار جهادی کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است و این حرکت‌ها با هدایت رهبر عزیز انقلاب اسلامی پایه و مایه اصلی حرکت جوانان در مسیر پیشرفت ایران اسلامی است.

در این لوح از تلاش‌های ارزشمند و خدمات خالصانه جهادگران انقلاب و نظام اسلامی و از همراهی و همدلی آنان و خانواده‌هایشان در راه دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به محرومین و گسترش عدالت تجلیل شده است.

در این مراسم سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و دبیر شورای عالیجهاد سازندگی، سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و جمعی از جهادگران حوزه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ورزش و جوانان، استاندار تهران، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین یادگار امام و تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز