خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع مطرح کرد:

وزارت دفاع متناسب با تهدیدات منطقه ای ناوگان دریایی نیروهای مسلح را به روز خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۸۴۱

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدید های استانی برنامه ریزی شده، که از چهارشنبه ۲۵خرداد آغاز شد از پروژه های دریایی وزارت دفاع در بندر عباس بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ آشتیانی در بازدید از مراحل ساخت ناوشکن، شناورهای سطحی و زیر سطحی گفت: توسعه قدرت در همه ی ابعاد دفاعی اعم از زمینی و هوایی و بویژه دریایی از اولویت های برنامه های دفاعی کشور است.

وزیر دفاع با بیان اینکه موقعیت ژئوپولتیک ایران به ویژه در آب های خلیج فارس از اهمیت راهبردی برای ما برخوردار است تصریح کرد: وزارت دفاع متناسب با نیازنیروهای مسلح و تهدیدات منطقه ای در همه آبهای سرزمینی اش ناوگان دریایی نیروهای مسلح را به روز و مجهز خواهد کرد.

وی در این بازدید افزود: پیام ما به منطقه وجهان ، پیام صلح و آرامش است و از طرفی معتقدیم صلح و ثبات منطقه با حضور و مشارکت همه کشورهای منطقه قابل حصول است و ج ا ا حضور بیگانگان و نیروهای فرامنطقه ای را علت ناامنی در این منطقه می داند.

امیر آشتیانی هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملت ایران و دفع تهدیدات تردید به خود را نداده و نخواهد داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز