خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت برای بررسی نابسامانی تنظیم بازار دارو به کمیسیون اقتصادی می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۹۴

گزارش کارگروه تخصصی رسیدگی به موضوع نابسامانی در تنظیم بازار دارو و کالاهای سلامت و دارویی در گمرکات کشور در اجرای ماده ۴۵ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته آینده در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس دستورکار هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس، روز یکشنبه (۲۹ خرداد ماه) نشست اعضای این کمیسیون با رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی عملکرد مرکز مذکور در حوزه مرتبط با کمیسیون اقتصادی برگزار می‌شود.

همچنین بررسی لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری نیکاراگوئه  اعاده شده از شورای نگهبان، بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ژاپن درباره کمک و همکاری متقابل اداری در امور گمرکی و بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه از دیگر دستورکارهای کمیسیون اقتصادی در روز یکشنبه است.

براساس این گزارش دوشنبه هفته آینده نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مجمع شهرداران کلان‌شهرها با حضور رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور به منظور بررسی مشکلات تامین مالی شهرداری های کشور برگزار می‌شود.

همچنین نشست اعضای کمیسیون اقتصادی با فقهای شورای نگهبان به منظور بررسی نحوه بررسی طرح ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون اقتصادی نیز در روز دوشنبه بررسی خواهد شد.

ادامه بررسی گزارش کارگروه تخصصی رسیدگی به موضوع نابسامانی در تنظیم بازار دارو و کالاهای سلامت و دارویی در گمرکات کشور در اجرای ماده ۴۵ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان غذا و دارو، بانک مرکزی و وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و علوم، تحقیقات و فناوری و بررسی کلیات لایحه مدیریت بدهی های عمومی دستورکارهای کمیسیون اقتصادی در روز سه‌شنبه هفته آینده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز