خبرگزاری کار ایران

حسین پور در تذکری شفاهی:

عدم همگامی وزرا با رئیس‌جمهور دامنه تغییرات را گسترش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۲۳

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس، گفت: لازم است اعضای کابینه دولت هم‌پای رئیس جمهور گام بردارند در غیر اینصورت دامنه تغییرات به سایر وزارتخانه‌ها نیز گسترش پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، کمال حسین پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت:  نخستین تغییر در کابینه برای افزایش هماهنگی در دولت انجام شد، امیدواریم این ترمیم در راستای تحقق برنامه‌های اقتصادی کشور و توجه بیشتر به معیشت مردم به ویژه بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی باشد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ، ادامه داد: این تغییر در کابینه یک نکته متفاوت داشت، زمانیکه مسئولی در هر رده کاری تشخیص می‌دهد نمی‌تواند اثرگذار باشد باید استغفا دهد، این رسم خوبی بود که آقای عبدالملکی از خود به جای گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه وزیر جوان رفت اما دولت باید توجه کند که جوانگرایی از بین نرود، عنوان کرد:  نباید از ظرفیت جوانان متعهد این مرز و بوم در راستای توسعه کشور غافل شویم، رئیس جمهور به عنوان رئیس دولت مردمی صادقانه و پرتلاش برای مردم کشور گام برمی‌دارد ،لازم است اعضای کابینه دولت نیز همپای وی گام بردارند در غیر اینصورت دامنه تغییرات به سایر وزارتخانه‌ها نیز گسترش پیدا می‌کند، مجلس انقلابی نیز باید در این مسیر به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز