خبرگزاری کار ایران

سیدحسن خمینی در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی:

امام(ره) مظهر آرمان‌های بزرگ است/ بنیانگذار انقلاب منادی استقلال ملت ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۱۰۰

یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: وقتی زندگی امام را مرور می‌کنیم می‌بینم که آن بزرگوار منادی استقلال ملت ایران شد و توانست جامعه ایران را به سمت آزادی و عزت رهنمون شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن خمینی در سخنرانی سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: سالروز ارتحال امام عظیم‌الشان را خدمت یکایک خواهران و برادران بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم. جلسه ممتاز و متفاوتی است؛ امسال بعد از ٢ سال از شروع کرونا تصمیم بر این شد که جلسه سالگرد در نوعی متفاوت برگزار شود، جا دارد از خیل بی‌شمار علاقمندان که توفیق نشد در این مجلس میزبان آن‌ها باشیم، عذرخواهی کنم. 

وی ادامه داد: سالگرد امام بهانه‌ای است که بیشتر از امام بزرگوارمان بگوییم. ایشان آمد و روح خدا را دمید و توانست انقلاب عظیمی را رقم بزند. امام مظهر خوبی‌های بسیاری است و مظهر آرمان‌های بزرگی است که توانست یک انقلاب بزرگ را رقم بزند. امام یک حقیقت ناب بود. 

یادگار امام خمینی(ره) گفت: رهبر انقلاب جمله‌ای دارند که می‌فرمایند که «این انقلاب بی‌نام امام خمینی در هیچ جایی شناخته شده نیست». انقلاب ما دارای ویژگی‌هایی است که اصلی‌ترین آنها استبدادستیزی و استعمارستیزی و آزادیخواهی و مبارزه با تحجر است. می‌توانیم ببینم که در عمر با برکت ایشان نقاطی وجود دارد که از ابتدای نهضت این آرمان‌ها را برای ملت ایران نام برده‌اند.

وی افزود: از روزی که انقلاب اسلامی شروع شد، رژیم منحوس پهلوی مظهر وابستگی به دشمنان بود و این وابستگی از جهات مختلفی خودش را نشان می‌داد و این وابستگی هم به شرق و هم به غرب بود. وقتی زندگی امام را مرور می‌کنیم می‌بینم که آن بزرگوار منادی استقلال ملت ایران شد و توانست مردم ایران را به سمت آزادی و عزت رهنمون شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز