خبرگزاری کار ایران

حسینی:

ریل‌گذاری برای اجرای عدالت به نفع مردم و محرومان درحال تغییر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۴۱

معاون امور مجلس رییس جمهور با تبیین رویکردها و اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست داخلی و خارجی اظهار داشت: امروز با اهتمام و پیگیری های مجاهدانه آیت الله رییسی، ریل گذاری ها به نفع مردم و محرومان و اجرای عدالت در حال تغییر است.

به گزارش ایلنا، سید محمد حسینی در نماز جمعه برازجان، گفت: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که دولت مردمی در خط امام و رهبری عزیز، همه تلاش خود را برای آبادانی و عزت کشور به خوبی انجام خواهد داد تا روز به روز شرایط بهتری در کشور حاکم شود.

معاون رئیس جمهور، پایبندی به توصیه ها و رهنمودهای امام راحل و رهبری عزیز را با اهمیت دانست و گفت: در هر مقطعی که بر اساس توصیه های امام و رهبری، حرکت کردیم شاهد موفقیت های روز افزون بودیم و هرکجا کوتاهی و تعللی انجام شده، با مشکل مواجه شدیم.

حسینی افزود: امروز ضرورت دارد نسل جوان  را با مرام، مسلک و دکترین امام راحل در زمینه ولایت فقیه بیش از پیش آشنا کنیم. مسئولین هم لازم است توصیه های امام راحل در وصیت نامه الهی سیاسی را سرلوحه رفتار و فعالیت های خود قرار دهند.

 معاون رئیس جمهور با گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: امام خمینی رحمه الله منشا تحول عظیم در ایران، منطقه و جهان شد و عزت و سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آورد. امروز باید بیش از پیش بر آرمان ها و توصیه های امام راحل در زمینه حفظ عزت و اقتدار، دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم عمل کرده و آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی به حرکت در  مسیر خط امام راحل افتخار می‌کند و با روحیه تحول‌خواهی، آرمانهای بلند امام راحل و شهدای گرانقدر را پیگیری می‌کند تا شرایط به نفع محرومان و عموم مردم  تغییر کند.

 معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: متاسفانه در دهه اخیر فاصله طبقاتی در سطح جامعه زیاد شده است و بعضی از کسانی که در مسند امور قرار گرفتند با اقدامات نسنجیده خود موجب شدند که فشار بر توده های مردم افزایش یابد اما امروز با اهتمام و جدیت دولت مردمی، مصمم هستیم شرایط به نفع مردم متحول شود.

حسینی با اشاره به مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار داشت: با روندی که در امور اقتصادی کشور پیش می رفتیم هر سال بر دامنه مشکلات مردم افزوده می شد، متاسفانه عده‌ای نیز به گونه ای عمل می کردند که روز به روز بر مشکلات اضافه شود اما دولت مردمی با تشخیص مشکل و با برنامه ریزی و کارشناسی روند درمان بیماری را در پیش گرفته است و تمام توان و آبروی خود را به صحنه آورده تا مشکلات مردم را برطرف کند.

 معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت مردمی  گوش شنوایی برای دریافت نظرات آحاد مردم و صاحب نظران دارد و از آن برای تصمیم‌گیری و اجرای امور استفاده می کند.
 معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به رویکردهای دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت:  این دولت بر خلاف دوره گذشته تعامل و روابط نزدیک و گسترده با کشورهای منطقه و همسایه را در پیش گرفته است و تلاش می کند از ظرفیت‌های سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای رفع مشکلات کشور استفاده کند.
 حسینی افزود: در دوره گذشته برخی ادعا می کردند که نمی توانند با ویروس کرونا مقابله کنند مگر اینکه در مقابل  غربی ها کرنش کنند و ادعا می کردند تا مادامی که اف ای تی اف  امضا نشود غربی‌ها حاضر نمی شوند واکسن کرونا در اختیار ایران قرار دهند اما رییسی نشان داد که با پیگیری و تکیه بر توان داخلی می توان بر مشکلاتی مانند ویروس کرونا غلبه کرد.
 معاون رئیس جمهور با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی زمانی که دولت به آیت الله رئیسی تحویل داده شد اظهار داشت، تورم بالا، کسری بودجه،  بدهی های هنگفت، روابط نامناسب با کشورهای همسایه و تعطیلی بنگاه های تولیدی، میراث دولت قبلی به دولت سیزدهم بود اما دولت مردمی به رغم همه مشکلات مصمم است با همه توان برای بهبود شرایط و رفع مشکلات تلاش کند تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند البته لازم است همکاری و همراهی مردم با دولت استمرار داشته و مردم در حمایت از دولت حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

گفتنی است حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور شب گذشته به منظور بررسی روند اجرای مصوبات سفر استانی و به دعوت نماینده دشتستان وارد استان بوشهر شد.

 دیدار با خانواده شهید، بازدید از پروژه های عمرانی، صنعتی و کشاورزی، دیدار و گفت و گو با گروه های جهادی دشتستان،شرکت در جلسه شورای اداری،  سخنرانی در نماز جمعه برازجان و دیدار با دانشگاهیان از مهمترین برنامه های معاون امور مجلس رئیس جمهور در این سفر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز