خبرگزاری کار ایران

متفکرآزاد قرائت کرد:

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۸۲

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، روح اله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس، در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر عباس مقتدایی به رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص ضرورت بازنگری در معیارهای دهک بندی خانوارها و ضرورت اجرای قانون و ضرورت تخصیص در کالابرگ برای همه

- تذکر حسن نوروزی به همراه جلال محمودزاده، مجتبی رضاخواه، الیاس نادران، روح الله نجابت، احمد محرم زاده، حسین میرزایی، مهدی شریفیان، حسین حق وردی، قاسم ساعدی، علی اکبر علیزاده به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم استقرار اداره راه و مسکن و شهرسازی در شهرستان بهارستان، تذکر وی و ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم استقرار اداره منابع طبیعی در شهرستان های رباط کریم و بهارستان

- تذکر علیرضا ورناصری به همراه احمد محرم زاده، مهدی اسماعیلی، مجتبی رضاخواه، مهدی شریفیان، سید علی رضی خواه، حسین حق وردی، حسین امامی راد، قاسم ساعدی، سید البرز حسینی و روح الله نجابت به وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در رسیدگی به معضلات جاده های غیرایمن خوزستان به ویژه حوزه انتخابیه.

تذکر علیرضا ورناصری مسجدسلیمان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر اقتصاد درباره ضرورت تسریع در رسیدگی به محرومیت های مناطق کمتربرخوردار حوزه انتخابیه با تسهیلات حمایتی و توسعه ای.

تذکرهای سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزرای راه و جهاد کشاورزی درباره ضرورت اقدام مناسب و موثر در زمینه نصب دوربین های کنترل سرعت متناسب با طول جاده های استان خوزستان و لزوم توسعه و تقویت نظارت و ایمنی تردد خودروها در جاده های استان خوزستان با همکاری وزرات کشور و ضرورت ساماندهی و ایجاد تشکل های منسجم صادراتی در زمینه تولید، مطابق استانداردهای کشورهای خریدار محصولات کشاورزی و ممانعت از حذف کشور از بازارهای بین المللی محصولات کشاورزی و نیز ضرورت اجرای عملیات بیابان زدایی در مناطق بحرانی و کانون ها و زیست بوم های حساس با میزان سالیانه حداقل معادل ۳۰۰ هزار هکتار مطابق ماده ۲۴ قانون هوای پاک

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۲۷ نماینده به وزیر تعاون درباره لزوم تخصیص یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی به همه افراد جامعه و تذکر دیگری به همراه ۳۸ نماینده دیگر به رئیس جمهور درباره ضرورت تسریع در تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری.

تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه ۴۳ نماینده دیگر به وزیر نیرو درباره لزوم پرداخت مطالبات نیروگاه های تجدیدپذیر دارای قرارداد  پیش از توقف این صنعت و تذکر دیگری به همراه ۲۴ نماینده به رئیس جمهور درباره ضرورت همین موضوع.

- تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزرای امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم بازنگری در تعیین دهک‌های یارانه‌ای در کشور.

- تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزرای امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت تخصیص تسهیلات حمایت‌محور به شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابیه. همچنین تذکر به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تکمیل جاده میانبر اهواز – مسجد سلیمان و جاده کمربندی. همچنین تذکر همراه با ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت فیزیکی برخی مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت در خوزستان.

- تذکر بهزاد علیزاده نماینده دهلران، دره شهر به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در تعیین تکلیف نیروهای ایثارگر. همچنین تذکر به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت رسیدگی فوری و افزایش آمار انواع سرقت‌های خیابانی در سطح کشور. همچنین تذکر به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت رسیدگی فوری به هجوم ریزگرد با دو منشأ داخلی و خارجی و مذاکره با همسایگان به منظور کنترل آلودگی.

- تذکر حبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون به وزیر امور اقتصادی و دارایی: چرا درباره مناطق آزاد از جمله منطقه آزاد سیستان اقدام جدی صورت نگرفته است/

- تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و هویزه به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش.

- تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت رعایت عدالت و تخصیص کالابرگ الکترونیکی به تمامی متقاضیان واجدالشرایط

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور و وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت: ضرورت ابطال مصوبه عجیب ستاد تنظیم بازار.

- تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارای: ضرورت تأسیس شعبه بیمه در شهرستان بهارستان و رباط کریم با ۵ هزار واحد صنعتی و ۸۰۰ هزار جمعیت در هر شهرستان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز