خبرگزاری کار ایران

سعادتی بیشه سری در تذکر شفاهی:

بازبینی دهک بندی ها هرچه سریعتر توسط وزارت رفاه انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۷۶

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: موضوع مهم بازبینی در دهک بندی ها توسط وزارت رفاه هرچه سریع تر انجام شود تا مردم دچار ضرر و زیان نشوند و ای کاش اول تکلیف جامانده ها از دریافت یارانه مشخص، سپس طرح اجرا می شد.

به گزارش ایلنا، مهدی سعادتی بیشه سری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: ما موافق ساماندهی یارانه ها هستیم، حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار در سال های اخیر در حامل های انرژی و ۷۳ هزار میلیارد تومان در دارو و ۶۰ هزار میلیارد تومان در گندم و متاسفانه ۴۰ هزار میلیارد تومان در نهاده‌ها هزینه شده که متاسفانه باعث ورود زالوصفتان به بازار آزاد شد.

وی افزود: عدم نظارت بر فروش و عرضه ارزاق به مردم باعث گرانی کالاهای دیگر شده و باید نظارت بر آرد و نان خبازی دوچندان شود، همچنین موضوع مهم بازبینی در دهک بندی ها توسط وزارت رفاه هرچه سریع تر انجام شود تا مردم دچار ضرر و زیان نشوند و ای کاش اول تکلیف جامانده ها از دریافت یارانه مشخص، سپس طرح اجرا می شد.

نماینده مردم بابل در مجلس در تذکر پایانی خود به وزارت صمت خواستار ساماندهی به وضع کیفیت خودرو شد و گفت: این ارابه های مرگ که چندین دهه از فناوری روز دنیا عقب است باید ساماندهی شود. با این خودروهای ناکارآمد و کیفیت پایین چه باید کرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز