خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ واحدی:

ارتقاء و گسترش توان پهپادی مهم ترین اولویت نیروی هوایی ارتش است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۰۱۶

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه کارکنان پرتلاش نیروی هوایی با تکیه بر دانش روز و توکل به عنایت پروردگار، تهدید تحریم را تبدیل به فرصتی بزرگ برای خودکفایی دفاعی کرده‌اند، اظهار کرد: ارتقاء و گسترش روز افزون توان پهپادی مهم ترین اولویت نیروی هوایی ارتش است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مسولان پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز گفت: مطابق نقشه راه بلند مدت نیروی هوایی، در عین بروزرسانی آموزش‌ها و توان پروازی، به دنبال افزایش توان پهپادی نیرو با تکیه بر دانش روز جوانان متخصص در راستای ارتقاء قدرت بازدارندگی هستیم.

امیر سرتیپ واحدی در ادامه با اشاره به تحریم‌های چند دهه گذشته در نیروی هوایی گفت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم  کلیه نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی کشور را می‌توانیم با بهترین کیفیت در داخل تولید کنیم.

وی افزود: مردم غیور آذربایجان با برگزاری تشییع باشکوه پیکر خلبانان سانحه هوایی ارتش، روحیه وصف ناپذیری به سربازان خود در نیروی هوایی بخشیدند و من از این مردم قدرشناس سپاسگزارم.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به اینکه این پایگاه در دوران دفاع مقدس رو سفید بود و مأموریت‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس و پس از آن توسط این پایگاه انجام شده است، افزود: از وضعیت آمادگی و روحیه بسیار بالایی که امروز در پایگاه شهید فکوری شاهد آن بودم بسیار خوشحال شدم. این دستور فرماندهی معظم کل قوا( مدظله العالی) است که همیشه باید آماده باشیم.

وی پایگاه هوایی شهید فکوری را یکی از پایگاه‌های مهم و راهبردی خواند و تأکید کرد: پیام ما به دنیا مخصوصا کشورهای منطقه همواره پیام صلح و وحدت است و اگر توان عملیاتی خود را بالا می بریم، این جزو ماموریت‌های ذاتی و برای حفظ امنیت کشور است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز