خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی امروز مطرح شد؛

تذکر روح‌الامینی درباره تحرکات در جریان رقابت‌ برای انتخابات آتی هیات رئیسه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۸۰۴

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر آئین نامه ای عنوان کرد: رقابت های منصفانه و تلاش برای انتخابات هیات رئیسه بسیار خوب است اما نباید به اقتدار و شان مجلس ضربه بزند.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه ای خطابه به هیات رئیسه مجلس با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس، اظهار کرد: شادی، طراوت و رقابت منصفانه در بین همکاران با توجه به انتخابات پیش روی هیات رئیسه بسیار خوب است و مسابقه برای خیرات و مسئولیت نیز کار خوبی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیر یا زود در خصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس تصمیم خواهیم گرفت، افزود: اما نکته این است که در جریان رقابت ها در توئیت ها، مسابقه ها و بیان مطالب درست است که می توان فعالیت خود را معرفی و انتقادهایی وارد کرد اما در این اوضاع اقتصادی و اجتماعی مردم از ما توقع دارند مسئله اصلی مردم باشند.

وی ادامه داد: اقتدار مجلس را نباید زیر سوال برود، مجلس یک کل یکپارچه است و نباید اجازه دهیم از بیرون به مجلس طعنه بزنند و هرکسی که در جایگاه هیات رئیسه می نشیند باید مجلس را در خدمت مردم به صحنه بیاورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز