خبرگزاری کار ایران

صالحی مبارکه در صحن علنی:

امروز دیگر بهانه وجود سلاطین مختلف برای هیچ‌کس پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۴۱

نماینده مردم مبارکه در مجلس با بیان اینکه چرا با وجود داشتن بزرگترین سازمان نیروهای مسلح در غرب آسیا و همچنین دستگاه‌های انتظامی، اطلاعاتی و نظارتی زورمان به چند نفر قاچاقچی، دلال و سلطان قاچاق نمی رسد، گفت: به طور مداوم به بهانه مقابله با قاچاق اجناس مختلف گران می‌شود و این نسخه اقتصادی سال‌ها در دولت‌های مختلف پیچیده و تکرار می‌شود اما دریغ از نتیجه‌ای که حاصل شود.

به گزارش ایلنا، پروین صالحی مبارکه، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد در مورد قاچاق گفت: جمهوری اسلامی بزرگترین سازمان نیروهای مسلح در غرب آسیا را دارد و در کنار آن نیروی انتظامی، دولت، مجلس، قوه قضائیه، دستگاه‌های اطلاعاتی، نظارتی و گمرک وجود دارد، چگونه است این مجموعه بزرگ زورش به چند نفر قاچاقچی، احتکارگر، دلال و سلطان قاچاق نمی‌رسد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه به طور مداوم به بهانه مقابله با قاچاق اجناس مختلف گران می‌شود، تصریح کرد: این نسخه اقتصادی سال‌ها در دولت‌های مختلف پیچیده و تکرار می‌شود اما دریغ از نتیجه‌ای که حاصل شود و امروز دیگر بهانه وجود سلاطین مختلف برای هیچ‌کس به ویژه مردم پذیرفتنی نیست و باید یک بار برای همیشه شاهد اتحاد قوای مختلف برای مقابله با مفسدان باشیم.

وی ادامه داد: مجلس باید قوانین لازم را تصویب کند و دولت انقلابی نیز باید اهتمام خود را برای مقابله با قاچاق و فساد به کار بندد و با تمام توان در کنار قوه قضائیه تلاش کند. بهتر بود دولت قبل از تصمیم‌گیری در مورد افزایش قیمت‌ها با مردم صحبت کند و بی‌شک اگر دولت عزم مبارزه با فساد را جزم کند می‌تواند در این مسیر موفق باشد.

صالحی از دولت خواستار اجرای کامل قانون شد و گفت: دولت جهادی باید با اژدهای هفت‌سر فساد مقابله کند و به تقویت و امنیت معیشت مردم توجه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز