خبرگزاری کار ایران

حزب موتلفه اسلامی:

مصطفی حائری زاده درگذشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۸۱۶

مصطفی حائری زاده از پیشکسوتان نهضت انقلاب اسلامی پس از طی یک دوره طولانی مدت بیماری دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد: مصطفی حائری زاده از پیشکسوتان نهضت انقلاب اسلامی پس از طی یک دوره طولانی مدت بیماری دارفانی را وداع گفت.

حاج مصطفی حائری زاده از مبارزین با سابقه ای بود که از جوانی پا به عرصه مبارزه با استبداد و استکبار گذاشت و با شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) همراه با دیگر اعضای موتلفه اسلامی، مبارزه با رژیم را دنبال کرد.

آن مرحوم پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت تشکیلاتی خود را در حزب جمهوری اسلامی پی گرفت و علاوه بر عضویت در شورای مرکزی در بخش های اجرایی آن نیز ایفای مسئولیت کرد.

پس از تعطیلی حزب جمهوری اسلامی، در بازسازی موتلفه اسلامی نقش جدی داشت و در جایگاه های مختلفی چون عضو موسس، عضو هیات نظارت، عضو شورای مرکزی و نیز فعالیت در بخش های مختلف اجرایی حزب موتلفه اسلامی مثمر ثمر بود.

همراهی با دیده بان انقلاب شهید سید اسدالله لاجوردی در جایگاه های مختلف مسئولیتی آن شهید بزرگوار، از دیگر عرصه های خدمت رسانی مرحوم حائری زاده بود.

حزب موتلفه اسلامی درگذشت این یار دیرین انقلاب، امام و رهبری را به رهبر انقلاب، دوستان، همرزمان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال علو درجات مسالت می نماید.

مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم ساعت 10 صبح روز سه شنبه 13 اردیبهشت 1401  در قطعه 21 بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت آن فقید سعید نیز روز جمعه 16 اردیبهشت از ساعت 30/10 تا 12 در مسجد الغدیر واقع در بلوار میرداماد تهران برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز