خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۸۷۱

به گزارش ایلنا، حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس هوشمندانه، الهی و پر خیر و برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برآمده از بصیرت الهی و ابتکار امام کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود، این نهاد مقدس  را موجب خنثی سازی نقشه ها، توطئه ها و تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی، منافقین و اتاق های فکر استکبار می داند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنگر مستحکم انقلاب است  و سنگربانان آن پاسدارانی هستند راستین و مدافع ارزش های انقلاب و ولایت، از جنس شهیدان و هم پیمان با امام حسین (ع) و آنان از نسل فصل سرخ استقامتند.

 امروز امنیت منطقه و پیروزی های محور مقاومت، نتیجه مجاهدت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که در تولید قدرت ملی،  پیشران جهادگری و ولایت مداری است.

امروز این نهاد مقدس با تکیه بر مکتب عاشورا‌ دشمنان داخلی و خارجی را در عرصه های مختلف سرگردان و سردرگم کرده است و مستکبران و ظالمان عالم را به استیصال و ذلت کشانده است.

حزب موتلفه اسلامی، ضمن بزرگداشت یاد شهدای گرانقدر این نهاد مقدس، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسن تهرانی مقدم‌ و همه سرداران رشید اسلام و انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مولود مبارک انقلاب اسلامی و عامل نابودی رژیم نامشروع اسرائیل می داند و ضمن حمایت قاطع از این نهاد مقدس، تحریم سپاه را محکوم و خروج سپاه از لیست (به اصطلاح دشمنان) تروریستی را خواستار است و سالروز تاسیس این سنگر مستحکم انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولایت را به رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)، ملت شریف ایران و پاسداران عزیز انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت می گوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز