خبرگزاری کار ایران

فلاحی در تذکر شفاهی:

سکان دولت مردمی با وجود مدیران ناکارآمد سابق نمی‌چرخد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۶۲

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه سکان دولت مردمی با وجود مدیران ناکارآمد سابق نمی چرخد، گفت: تغییرات دولت ۲۵ درصد بوده و همچنان ۷۵ درصد امور به دست مدیران سابق است.

به گزارش ایلنا، احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم و کارگر که این دو قشر سنگین ترین نقش تربیت و آموزش اداره جامعه را برعهده دارند شهادت یکی از فرماندهان جنگ نرم مرحوم طالب زاده و نیز درگذشت یکی از همکاران روحانی و فعال در حوزه و دانشگاه جناب آقای شیری را تسلیت عرض می کنم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: اخلال در بازار و زندگی اقتصادی مردم موضوعی است که نباید لحظه ای از آن غفلت شود، اخلال در زندگی اقتصادی مردم که بعید نیست دست عده ای در کار باشد تا موجب بروز جو و دوگانگی بین مردم و مسئولان نظام شود.

وی ادامه داد: در قالب قانون مبارزه با اخلالگران و شناسایی دست های پشت پرده بازار را کنترل کرده و آرامش را به جامعه برگردانید. هفته گذشته مجلس شورای اسلامی قانون مبارزه با اخلالگران اقتصادی را اصلاح کرده و زمینه قانونی برخورد با اخلالگران هم اکنون وجود دارد لذا نباید شاهد باشیم که هرکس به هر نحوی قیمت ها را تغییر دهد.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه ایجاد نظم در بازار وظیفه دولت است، اضافه کرد: زمینه قانونی برای ایجاد نظم در بازار توسط مجلس فراهم شده و قوه قضائیه باید با قوه مجریه برای این امر همکاری کند چرا که شاهد شکایت های بسیاری از جانب مردم برای این مشکل هستیم.

وی خطاب به رئیس جمهور، افزود: سکان دولت انقلابی با مدیران ناکارآمد و بعضا زوایه دار با نظام نمی چرخد، تغییرات دولت شما ۲۵ درصد بوده و همچنان ۷۵ درصد امور به دست مدیران سابق است انتظار داریم در سطح ملی و استانی هرچه سریع تر تجدیدنظری صورت بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز