خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت:

امیدواریم شاهد زوال قدرت‌های پوشالی و نامشروع در جهان باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۶۲

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: امیدواریم که همه شاهد زوال قدرت‌های پوشالی و نامشروع در جهان باشیم.

به گزارش ایلنا، سیدرضا فاطمی‌امین در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، گفت: یک بار در سال ۱۳۷۴ و بار دیگر در سال ۱۳۹۰ تورم بالا در کشور اتفاق افتاده بود، اما چالش کنونی ما این است که از سال ۱۳۹۷ یعنی پنج سال پیش تاکنون تورم بالا بوده و تداوم این تورم فشار مضاعفی را به مردم وارد کرده است.

وی با بیان اینکه برای کنترل و بهبود این شرایط برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و اقدامات خوبی در مجموعه دولت در حال انجام است، اظهار داشت: برای کنترل و بهبود این شرایط برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و اقدامات خوبی در مجموعه دولت در حال انجام است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص حضور مسئولین دوشادوش مردم در راهپیمایی‌ها و دیگر صحنه‌ها، تصریح کرد: دولت سیزدهم دولتی مردمی است و این دولت بین مردم و مسئول تفکیک قائل نمی‌شود، درواقع تکلیف مسئولان در این دولت بیشتر شده است.

فاطمی امین در خصوص دیدار با مردم و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها در خلال این راهپیمایی نیز خاطرنشان کرد: مردم مسائل مختلفی را در حوزه‌های گوناگون ازجمله معیشتی، بازار، خودرو و.. بیان کردند که رسیدگی به آنها در اولویت کاری دولت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین موضوع نخست دنیای اسلام است، ابراز داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بیشترین قدرت رسانه، فناوری، نظامی، سیاسی و… را در اختیار دارد، اما همین رژیم نامشروع در مقابل مردم فلسطین که با دست‌خالی می‌جنگند، شکست می‌خورد و این نشان می‌دهد که اراده مردم چه اندازه می‌تواند مؤثر باشد.

وزیر صمت ادامه داد: امیدواریم که همه شاهد زوال قدرت‌های پوشالی و نامشروع در جهان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز