خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی در راهپیمایی روز قدس:

مردم آمده‌اند نشان دهند همچنان پرچم‌دار حمایت از مظلوم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۵۰۲

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در راهپیمایی روز قد مردم آمده‌اند تا نشان دهند همچنان پرچم‌دار هستند و همچنان بر این مسیر پافشاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس در جمه خبرنگاران گفت: امروز تقابل میان مستکبرین و مستضعفین عالم است که صفی در تاریخ قرن جدید را ایجاد کرده برای اینکه مشخص شود چه کسی طرف مظلوم و چه کسی طرف ظالم است. هرکه با اسرائیل است طرف ظالم و هرکه طرف مردم فلسطین است با مظلوم است.

وی ادامه داد: پرچم دار حمایت از ظالم، آمریکا است و ایران عزیز پرچم‌دار حمایت از مظلوم است. مردم آمده‌اند تا نشان دهند همچنان پرچم‌دار هستند و همچنان بر این مسیر پافشاری می‌کنند. 

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فلسطین مظلوم است چرا که تمام دنیای استکبار همدست با رژیم کودک‌کش اسرائیل هستند که تمام محاصره‌ها و فشار و تحریم را علیه او اعمال می‌کند و مقتدراست چرا که علی‌رغم همه این فشارها و خیانت‌هایی که دولت‌های مرتجع عرب علیه آن صورت داده اند همچنان ایستاده و روز به روز پرقدرت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: پیام این حضور مردم این است که همه مظلومان عالم پشت ملت فلسطین هستند و آرمان فلسطین را رها نمی‌کنند و برادران و خواهران خود را در صحنه مبارزه تنها نمی‌گذارند. این عرصه یک ملت با یک رژیم کودک کش نیست و تقابل جهانی مظلومین با ظالمین است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز