خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز تشکیل سپاه انجام شد؛

دیدار فرماندهان ارتش در بوشهر با فرمانده منطقه دوم ولایت نیروی دریایی سپاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۷۵۸

فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان بوشهر به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان نعمت‌الله صدقی، ارشد نظامی ارتش و فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر به همراه فرماندهان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمانده منطقه دوم ولایت نیروی دریایی سپاه و دیگر فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان بوشهر دیدار کردند.

صدقی در این دیدار گفت: وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح یکی از مواردی است که تاکنون بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی ادامه داد: نیرو‌های ارتش مستقر در استان آماده هرگونه همکاری با دیگر نیرو‌های نظامی در هوا، دریا و زمین برای حفظ آرامش و امنیت ایران عزیز است.

سردار رمضان زیراهی، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این دیدار اظهار داشت: ارتش و سپاه دو بال اقتدارآفرین ایران هستند چراکه هدف اصلی هر دو حفظ امنیت و سربلندی وطن است.

وی با بیان اینکه همکاری و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از یکدیگر ضرورتی بسیار دارد، تصریح کرد: هماهنگی و پشتیبانی به موقع هوایی ارتش می‌تواند موفقیت نیروی دریایی سپاه را در انجام مأموریت‌های خود در خلیج فارس بیشتر کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان هم در این دیدار خاطرنشان کرد: حساسیت کار ارتش در استانی مثل بوشهر با توجه به موقعیت استراتژیک آن بسیار بالاست و انجام این ماموریت به بهترین شکل تاکنون نشان از جدیت توانایی و معنویت نیرو‌های ارتش مستقر در استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز