خبرگزاری کار ایران

میراحمدی خبر داد؛

تلاش می‌کنیم شرایط اعزام حداکثری را برای مراسم اربعین فراهم کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۱۲

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تلاش ما این است تا شرایط اعزام حداکثر زائر را با فراهم کردن امکانات مناسب، ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در حاشیه این جلسه که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور استانداران کرمانشاه، خوزستان، ایلام و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه درخصوص زیرساخت استانهای مرزی که محل ورود و خروج زائران هستند صحبت شد. با توجه به وضعیت گرما قرار شد مسائل زیرساختی با جدیت در این استانها دنبال شود همچنین دیگر استانهای کشور به عنوان استان معین این ۴ استان مشخص شده و قرار شد تا به سرعت درخصوص اصلاح زیرساخت ها اقدامات لازم انجام شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره اعزام زائران به عراق گفت: در این خصوص نیز مقرر شد تا بلافاصله برای اعلام تصمیم عراق مبنی بر اینکه چه سهمیه ای در این خصوص در نظر گرفته اند، وزارت امور خارجه با طرف عراقی وارد مذاکره شود و تفاهم نامه عملیاتی فی مابین دو کشور منعقد شود.

میراحمدی تاکید کرد: بعد از مشخص شدن تصمیم عراق و چگونگی پذیرش زائران، ما وضعیت پذیرش زائران از نظر موکب های ایرانی و  عراقی را با توجه به شرایط آب و هوایی عراق بررسی کرده و تمهیدات لازم را ایجاد خواهیم کرد، البته ایجاد این شرایط بسیار سخت است.از همین رو قرار شد بررسی شود تا چه میزان از موکب های عراقی و ایرانی از تجهیزات لازم برای پذیرایی از زائران در این شرایط آب و هوایی برخوردار هستند و متناسب با آن تصمیم گیری شود‌.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است تا شرایط اعزام حداکثر زائر را با فراهم کردن امکانات مناسب، ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز