خبرگزاری کار ایران

توییت خبرنگار پولیتیکو در مورد آزادسازی وجوه بلوکه شده ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۰۸۳

خبرنگار پولیتیکو توییتی در مورد آزادسازی وجوه ایران منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، لورا لوزن خبرنگار سیاست خارجی پولیتیکو در توییتی مدعی شد: مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا در مورد ادعاهای رسانه‌های ایران مبنی بر آزادی قریب الوقوع ۷ میلیارد دلاری در کره‌جنوبی گفت که متاسفانه هیچ پیشرفتی برای اعلام نداریم. هرگونه اطلاعات مربوط به مذاکرات مربوط به زندانیان مستقیماً از وزارت امور خارجه منتشر خواهد شد. در این مرحله، هیچ یک از مذاکرات با موفقیت به نتیجه نرسیده است. هرگونه گزارشی مانند گزارش‌ها در مورد جابجایی وجوه ایران در کشورهای سوم نادرست است. شرکای ما این وجوه محدود شده را در اختیار ایران قرار نداده‌اند و ایالات متحده نیز اجازه انتقال آن را نداده است.

این در حالی است که روزنامه اماراتی عربی الجدید  هم از به تعویق افتادن سفر وزیر خارجه عمان به ایران برای نهایی کردن توافق آزادسازی اموال بلوکه شده ایرانی در مقابل آزادی ۳ شهروند دوتابعیتی خبر داد.

منابع آگاه ایرانی در گفت‌وگو با این روزنامه  از به تعویق افتادن احتمالی سفر بدر بن حمد بن حمود آلبوسعیدی، وزیر خارجه عمان به تهران به دلیل «تحولات» خبر دادند. این منابع به ماهیت این تحولات اشاره‌ای نکرد.

منابع آگاه ایرانی صبح روز گذشته خبر داده بودند که وزیر خارجه عمان صبح روز سه‌شنبه در راس هیئتی سیاسی و امنیتی به ایران سفر خواهد کرد. علاوه بر این قرار بود یک هیئت سیاسی قطری نیز صبح روز سه‌شنبه به تهران سفر کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز