خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در گرگان:

قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۶۴۱

وزیر اطلاعات در گرگان تاکید کرد: استان گلستان همواره در حفظ و تقویت وحدت، نماد و سرآمد بوده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب امروز در بدو ورود به گرگان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام و سپس در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان حضور پیدا کرد. 

وزیر اطلاعات در ادامه، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

وزیر اطلاعات در این دیدار، گلستان را نماد وحدت و دارای مفاخر بسیار در بخش‌های مختلف دانست و گفت: استان گلستان دارای منابع طبیعی گسترده و انسان‌های بزرگ علما و شهدای والامقامی است که همواره در جهت تقویت وحدت اقوام سرآمد بوده است. 

به گفته خطیب، دشمن همیشه در تلاش است تا بتواند خدشه‌ای بر این وحدت وارد کند، اما هوشمندی و تدبیر مدیریتی که در استان حاکم بوده است توانسته تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را نقش برآب کند. 

وی ادامه داد: دشمن به دلیل خصلت ذاتی خود دست از دشمنی بر نخواهد داشت و طبیعی است که بر دشمنی‌های خود بیافزاید و برای ضربه زدن به این نظام تلاش کند. 

وزیر اطلاعات به حادثه تروریستی در صحن رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای تفرقه آمیز همواره در تلاش بوده و هست که به مقوله وحدت آسیب بزند، اما مردم ما نشان دادند که با بصیرت و هوشمندی که دارند نسبت به نظام امید و اعتماد کامل دارند و این اعتماد و امید توانسته نظام و مردم را در صحنه نگه دارد. 

در ادامه، نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت ماه رمضان تصریح کرد: سربازان وزارت اطلاعات سربازان همیشه در میدان و در عین حال گمنام هستند که در این شرایط خاص مسئولیت خیلی سنگینی را برعهده دارند. 

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی افزود: از اول انقلاب تاکنون دشمن همواره در صدد ضربه زدن به نظام بوده است و از راه‌های مختلف و با قائله‌هایی که بوجود آورده اند جنگ ۸ساله را تحمیل و تحریم‌ها را اعمال کردند، اما با وجود مردم بصیر و تدابیر امامین انقلاب اسلامی این توطئه‌ها خنثی شده است. 

وی اضافه کرد: گلستان نماد وحدت و خودباوری است و به رغم تلاش‌های دشمن برای برهم زدن این وحدت از اوایل انقلاب تاکنون ناکام مانده است. 

وزیر اطلاعات سپس در جلسه شورای تامین استان حضور پیدا کرد و در این جلسه خاطرنشان کرد: اگر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تحقق تمدن نوین اسلامی، اجرایی شدن و کاربردی شدن شعار سال را می‌خواهیم، باید بتوانیم خدمت خالصانه‌ای را به مردم ارائه دهیم. 

خطیب با تاکید بر اینکه اگر مردم خدمت خالصانه را از مسئولان ببینند خود پایگاه اطلاعاتی می‌شوند و پشتیبان، حامی و فعال موثر مجموعه و مسئولان خواهند شد، ابراز داشت: اگر امنیت پایدار داریم و در پرتو این امنیت پایدار مشارکت جدی مردم را در صحنه می‌بینیم، در گرو این است که بتوانیم با تمام توان رضایت مردم را جلب کنیم و این را بدانیم که وقتی سخن از مردم می‌گوییم، مردم همه جامعه ما هستند و باید همه را ببینیم. 

وی ادامه داد: مردم، ولی نعمتان ما هستند و زمانی که بتوانیم وحدت را در همه مذاهب حفظ کنیم و این وحدت مستحکم‌تر از همیشه باشد. 

وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات دولت در جهت بهبود رفاه اجتماعی بیان کرد: دولت رئیسی تمام تلاش خود را در جهت خدمت به همه اقشار مختلف جامعه به کار گرفته است. 

رئیسی به دشمنی‌های دشمنان نظام و انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: اگر سه عنصر خدمتگذاری، خلوص و جلب رضایت مردم را در چارچوب فرمایشات رهبری به کار ببندیم بدانید دشمن در رسیدن به اهداف خود همچون گذشته ناکام خواهد ماند. 

خطیب با یادآوری این موضوع که قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی جهانی است، بر پیش‌بینی و آینده‌نگری پدیده‌ها تاکید کرد. 

علی محمد زنگانه، استاندار و رئیس شورای تامین گلستان نیز در این جلسه عنوان کرد: استان گلستان جزء ۱۰استان برتر از نظر ظرفیت‌های خدادادی است، اما متاسفانه در عمده شاخص‌های پیشرفت جزء ۱۰استان آخر کشور است. 

وی به برخی از مشکلات استان اشاره کرد و افزود: ۹۰درصد از منابع آبی استان از منابع آب‌های زیرزمینی استفاده می‌شود که باید مدیریت شود. 

استاندار گلستان به سفر رئیس‌جمهور به گلستان اشاره کرد و اظهار داشت: سفر رئیسی به گلستان این امکان را فراهم کرد که بخشی از عقب افتادگی‌های استان را با اعتبار ۴۰هزار میلیارد تومان جبران کنیم. 

در پایان این جلسه، مدیرکل جدید اطلاعات استان گلستان معرفی و از خدمات مدیرکل پیشین قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز