خبرگزاری کار ایران

ویس کرمی در تذکر شفاهی:

تحقیق و تفحص از مدیریت منابع آب وزارت نیرو در دستور کار قرار خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۸۲

نماینده مردم خرم آباد در مجلس خواستار احداث سد معشوره تا پایان دولت سیزدهم مطابق دستور ریاست جمهوری شد.

به گزارش ایلنا، مهرداد ویس کرمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بارها تذکر داده ام استان لرستان در موضوع سد سازی مورد ظلم تاریخی قرار گرفته است؛ با سفر رئیس جمهور بارقه امید برای احداث سد معشوره برای مردم ۵ شهرستان ایجاد شد و دستورات خوبی نیز در این راستا صادر شد تا این سد تا پایان دولت سیزدهم ساخته شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگینی در مجلس یازدهم اظهار کرد: متاسفانه از زمان روی کار آمدن معاونت جدید آب وزارت نیرو متاسفانه باز هم همان بهانه‌های مافیای آب زنده شده و گویا قرار نیست دستور ریاست جمهوری و وزیر نیرو عملیاتی شود.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و وزیر نیرو درخواست می شود مانع از بهانه تراشی های مافیای آب و گره زدن ساخت سد معشوره به سایر سدها به بهانه مطالعات جدید شود، قبلا ۳ بار مطالعات سد انجام شده و به اندازه کافی از این مسیر شرکت های ذیربط ارتزاق کرده و حق مردم ضایع شده است. خواهشمند است به نجابت و صبر مردم منطقه احترام بگذارید، اما مصوبات سفر را بدون کم و کاستی اجرایی کنید.

ویس کرمی تصریح کرد: تحقیق و تفحص از مدیریت منابع آب وزارت نیرو در دستور کار قرار خواهد گرفت تا کوتاهی ها و ظلم های وزارت نیرو در گذشته روشن شود؛ به نظر می رسد پیش کشیدن مطالعه جدید برای روی سد و تعیین تیم مجری و گره زدن سد معشوره با سایر سدها بهانه مافیای آب برای ادامه ظلم تاریخی گذشته باشد که ما چنین ظلمی را تحمل نخواهیم کرد.

وی از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد نسبت به شرایط نیروهای خدماتی این وزارتخانه توجه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز