خبرگزاری کار ایران

ویس کرمی در تذکر شفاهی:

عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان زیبنده نظام نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۰۵

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: دولت نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان هر چه سریعتر اقدام کند زیرا این موضوع زیبنده نظام نیست.

به گزارش ایلنا، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دولت قبل از سفر به استان لرستان مصوبات سفر قبلی آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه را بررسی کند خصوصاً مصوباتی در خصوص راه‌اندازی ماشین‌سازی خرم آباد که در راستای آن اقدامی انجام نشده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد صدا و سیما در قالب ورود زنان بی‌حجاب به بهانه مسلمان نبودن در فیلم‌ها به دنبال حساسیت‌زدایی نسبت به موضوع بی‌حجابی است، ادامه داد: آنچه که در فیلم‌های سرجوخه، گاندو و سایر فیلم‌ها دیده می‌شود در این راستا ارزیابی می‌گردد، رئیس سازمان صدا و سیما در این خصوص دقت کند.

وی با تأکید بر اینکه دولت واگذاری شیلات سپیددشت را تعیین تکلیف کند، عنوان کرد: ۵ ماه است که در هیأت دولت واگذاری شیلات سپیددشت متوقف شده، علیرغم اینکه سرمایه‌گذاری با حدود ۵۰۰میلیارد سرمایه وجود دارد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش هر چه سریعتر به مجلس معرفی شود، این وزارتخانه در یتیمی به سر می‌برد، گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان هر چه سریعتر پرداخت شود، مشاهده کردم معلمی خانه خود را فروخت تا بتواند هزینه ازدواج فرزندش را تهیه کند و این موضوع زیبنده نظام نیست.

ویس کرمی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه با فردی که باعث ورشکستگی پارسیلون خرم آباد شده و از تحویل مدارک امتناع می کند برخورد نماید، عنوان کرد: بانک صنعت و معدن در زمینه پرداخت تسهیلات به لاستیک سازی خرم‌آباد تسریع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز