خبرگزاری کار ایران

در تذکری مطرح شد؛

«اسحاقی»: چرا می‌گویید زعفران لرستان بهتر از خراسان است/ قالیباف: زعفران برای ایران است، به مسائل مهم‌تر بپردازید

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۶۶

نماینده قائنات با اعتراض به سخنان نماینده خرم آباد گفت که چرا حرف بی سند می‌زند که زعفران خرم آباد از خراسان بهتر است که با واکنش قالیباف همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سلمان اسحاقی» نماینده قائنات و زیرکوه با اشاره به سخنان  نماینده  خرم آباد و دوره، گفت: جناب آقای «ویس کرمی» مردم از شما توقع دارند که سخنان مستند و علمی داشته باشید، اینکه می‌فرمایید زعفران استان من بهتر از زعفران استان خراسان است کار پسندیده‌ای نیست بفرمایید که کدام استانداردها را گرفته‌اید.

وی با اشاره به استانداردهای مختلف زعفران خراسان گفت: ۸۵ درصد زعفران ایران در استان خراسان است و هشتصد سال سابقه کاشت‌زعفران در این استان وجود دارد و حتی وزیر می گوید که از فضای مجازی برای صادرات زعفران استفاده می‌شود.

وی افزود: از شما و همه نمایندگان خواهش می کنم سخنانتان مستند، کارشناسی و علمی باشد و حرفی نزنیم که فضا را تحت تاثیر قرار دهد.. زعفران خراسان در دنیا مطرح است و در هر آزمایشگاه مواد غذایی که می‌رویم تصویر زعفران خراسان و قائنات را در آنجا زده است.

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس در واکنش به تذکر این نماینده گفت: زعفران مربوط به کل ایران است و از نمایندگان می‌خواهم به مسائل مهمتر بپردازند و از این مسائل دوری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز