خبرگزاری کار ایران

امحاء بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرونده در بایگانی دادگستری مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۰۵۳

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرونده موجود در بایگانی راکد دادگستری مازندران امحا شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام اکبری با تاکید بر لزوم پالایش پرونده‌های موجود در بایگانی‌های راکد و امحای آن‌ها اظهار کرد: بخش بزرگی از فضای فیزیکی هر دادگستری به پرونده‌های راکد اختصاص داده می‌شود که می‌توان با پالایش و امحای پرونده‌های غیر مهم، بخشی از بایگانی‌های راکد خالی و فضای بیشتری برای خدمت رسانی به مردم آزاد شود.

وی تلاش تمامی کارکنان دستگاه قضایی استان را برای انجام این امر مهم ضروری دانست و تاکید کرد: این نوع برنامه‌ها و تلاش‌ها می‌تواند در پیشبرد دیگر اهداف دستگاه قضایی مثمر ثمر باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین گفت: درسال گذشته یک میلیون و ۱۵۶ هزار ۷۸۸ پرونده فرم گذاری و پالایش، ۵۰۱ هزار ۸۱۵ پرونده نیز اسکن و ۴۶۵ هزارو ۲۹۷ پرونده ثبت و ورود اطلاعات شد و در مجموع ۲ هزار و ۷۹۸ متر مساحت اداری آزاد شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است با مدیریت معاون فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی و همکاری روسا و دادستان‌های استان درسال گذشته یک میلیون و ۵۱۳ هزار و ۹۸۲ پرونده دادگستری استان امحا شد..

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: برنامه ما این است که با تلاش تمامی همکاران تا پایان سال جدید تمامی پرونده‌ها را پالایش و پرونده‌های عادی و غیرقابل استفاده را امحا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز