خبرگزاری کار ایران

نوروز امسال جابجایی و خروج بار چوب در گلستان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۰۲۳

با دستور دادستان مرکز استان گلستان گفت: نوروز امسال جابجایی و خروج بار چوب در گلستان ممنوع است و این محموله‌ها پس از بررسی و فقط با مجوز اداره منابع طبیعی و آبخیز داری استان، رفع توقیف خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمود اسپانلو دادستان مرکز استان گلستان، با بیان اینکه  نوروز امسال جابجایی و خروج بار چوب در گلستان ممنوع است اظهار کرد: پلیس راهور و نیروی انتظامی مکلفند خودرو‌های حامل بار چوب را در هر نقطه از استان که مشاهده کردند، متوقف کنند.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: این محموله‌ها پس از بررسی و فقط با مجوز اداره منابع طبیعی و آبخیز داری استان، رفع توقیف خواهد شد.

وی گفت: فعالیت دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز بر خدمت رسانی مناسب به هموطنان متمرکز است و اجازه نخواهیم داد افراد فرصت طلب و سودجو با سو استفاده از این موقعیت درختان جنگل‌های هیرکانی را قطع کنند.

اسپانلو افزود: برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستا‌های ییلاقی استان به ویژه زیارت گرگان هم، امور اراضی و سایر دستگاه‌های متولی مکلف به ایجاد گشت‌های سیار و پایش منطقه هستند و  در دادسرا‌ها هم کشیک‌های ویژه برای صدور دستور‌های قضایی مورد نیاز برای برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ایام نوروز تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز