خبرگزاری کار ایران

وحشت نتانیاهو از قدرت هسته‌ای ایران و تکرار هذیان‌گویی «بی‌بی»

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۳۰۷

نخست وزیر سابق اسرائیل به بیان اظهاراتی بی‌اساس علیه ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل در پیامی ویدئویی،  خطاب به شهروندان اسرائیلی و آمریکایی، مدعی شد که ادامه مذاکره قدرت‌های جهانی در وین با تهران "بیهوده" است.

نتانیاهو در ویدئوی انگلیسی خود با عنوان هر خانواده آمریکایی باید این ویدئو را ببیند، در اظهاراتی ناشی از استیصال مدعی شد: «عجله ناامیدکننده برای امضای توافقنامه هسته‌ای معیوب با ایران نه تنها پوچ و مضحک است، بلکه کاملاً خطرناک است».

نتانیاهو گفت: دیروز ایران موشک‌هایی را به مجاورت کنسولگری آمریکا در عراق شلیک کرد ولی آمریکا به همراه سایر قدرت‌ها به پیشبرد توافق هسته‌ای ادامه می‌دهد.

وی بدون اشاره به اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران مدعی شد: احیای توافق، تحریم‌ها را کاهش می‌دهد و صدها میلیارد دلار به ایران می‌دهد تا حمله‌ای را که دیروز به راه انداختند و هر روز در سراسر خاورمیانه و جهان به راه می‌اندازند، ادامه دهند.

نخست وزیر سابق اسرائیل در ادامه اظهارات بی‌اساس خود بدون اشاره‌ای به زرادخانه‌های این رژیم و خودداری از پذیرش ان پی تی و هرگونه نظارت آژانس ادعا کرد: این توافق حتی بدتر از توافق قبلی است، زیرا تا سه سال دیگر، طبق این توافق، ایران یک کشور در آستانه هسته‌ای خواهد بود. این کشور دارای اورانیوم غنی شده کافی برای ساخت ده‌ها و ده‌ها بمب هسته‌ای خواهد بود و موشک‌های بالستیک قاره‌پیما برای رساندن این بمب‌ها به هر مکانی در ایالات متحده خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز