خبرگزاری کار ایران

متفکر آزاد در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد؛

جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با اسلامی/ ایران بر رفع تحریم‌ها اصرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۷۶۶

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه غیرعلنی نمایندگان با رئیس سازمان انرژی اتمی را تشریح گفت.

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان مجلس با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: امروز در جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس میزبان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی آقای اسلامی بودند که ایشان نیز در خصوص پیشرفت‌های مذاکرات در بخش هسته‌ای گزارشی را به اطلاع نمایندگان رساند و موضوعاتی مطرح شد.

وی ادامه داد: در این جلسه درخصوص موضوعات مطرح شده و همچنین مباحث پیرامون مذاکرات بحث و تبادل نظر صورت گرفت و برخی از نمایندگان هم نظراتی داشتند که مطرح شد. همچنین رئیس مجلس یک جمع‌بندی از مباحث عنوان شده داشتند.

متکفرآزاد در ادامه عنوان کرد: یکی از مواردی که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت این بود که ایران اصرار بر رفع تحریم‌ها دارد و مذاکره بدون رفع تحریم‌ها معنا و مفهومی برای ما ندارد. همینطور موضوع دیگر این بود که زنجیره تحقیق و توسعه صنعت هسته‌ای کشورمان باید حفظ شود.

وی گفت: همچنین بحث راستی‌آزمایی از مسائلی بود که روی آن تاکید زیادی صورت گرفت. علاوه بر این مسئله تضمین‌ها موضوعی بود که به شکل مفصل در مورد آن بحث شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز