خبرگزاری کار ایران

عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت/ بررسی میزان رعایت قانون «اقدام راهبردی» در مذاکرات وین

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۱۰۲

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از جزئیات جلسه فوق‎‌العاده این کمیسیون برای بررسی روند مذاکرات وین بر اساس قانون مصوب مجلس خبر داد.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای که به صورت فوق العاده برگزار شد، گفت: روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت برای تشریک مساعی برخی از موضوعات از آخرین اخبار و تحولات مذاکرات برجامی یک جلسه فوق‌العاده برگزار کردند. 

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا به جز نمایندگان از تیم مذاکره‌کننده و یا سایر نهادهای دیگر حضور داشتند، اظهار داشت: خیر، خود اعضای کمیسیون در جلسه حضور داشتند و درباره آخرین تحولات مذاکرات وین به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداختند. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعضای کمیسیون همچنین میزان رعایت قانون مصوب مجلس «اقدام راهبردی در برابر تحریم‌ها» را در روند مذاکرات و توافق  مورد بررسی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در روند مذاکرات تفاهم‌های صورت گرفته، نظرات طرفین در بحث تحریم‌هایی مانند فروش نفت، تبادل مالی، کشتیرانی و غیره به یکدیگر نزدیک شده است و در واقع در بیشتر موارد جمهوری اسلامی ایران با گروه ۱+۴ به نقطه مشترک و توافق به صورت شفاهی رسیده اما ۶ الی ۷ مورد از تحریم‌ها باقی مانده که برای کشورمان مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز