خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک نیروی دریایی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۵۰۰

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک نیروی دریایی ارتش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی و انسیه خزعلی در ستاد فرماندهی این نیرو امضا شد.

به گزارش ایلنا، با استناد به سیاست‌های کلی خانواده ابلاغیه رهبر انقلاب و به منظور تحقق منویات معظم‌له در تحکیم و تعالی خانواده و ارتقای توانمندی‌های زنان به عنوان محور خانواده و به منظور گسترش همکاری‌ها و مشارکت در اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های توانمند ساز ویژه زنان و خانواده ساکن در مناطق ساحلی استقراری نیروی دریایی راهبردی در شمال و جنوب به ویژه منطقه محروم جنوب شرق کشور این تفاهم‌نامه مبادله می‌شود.

بر این اساس این تفاهم‌نامه بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به نمایندگی انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی آجا به نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مبادله شد.

موضوع این تفاهم‌نامه همکاری و هماهنگی به منظور فراهم‌سازی زندگی شاداب و سالم و امیدوار به آینده در زمینه‌های ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی زنان و خانواده‌های ساکن در مناطق ساحلی و همچنین اشتغال‌زایی مولد، ارتقای خودکفایی و توسعه مهارت و توانمندی در بین زنان و دختران و خانواده کارکنان نیروی دریایی و بخشی از زنان و خانواده‌های محروم ساکن در مناطق ساحلی جنوب و جنوب شرق است.

همچنین مشارکت و حمایت از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی علمی مورد نیاز، بهره‌مندی از قابلیت‌ها و ظرفیت رسانه‌های ارتباط جمعی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی طرفین و فراهم کردن امکانات و مقتضیات مورد نیاز برای توسعه خدمات اجتماعی‌محور و توانمندسازی و ساماندهی خانواده‌ها در مناطق ساحلی جنوب و جنوب شرق با اولویت مناطق محروم از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز