خبرگزاری کار ایران

توسط عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۴۴۲

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، ۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و هویزه به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر نفت علت حذف پیمانکاران بومی در شرکت های نفتی غرب کارون و به کارگیری نیروهای غیربومی در این شرکت ها برخلاف ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه چیست؟

تذکر علی اکبر بسطامی نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر نفت؛ لزوم اجرای بند ذ تبصره ماده ۷۴ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در استان ایلام و میدان نفتی آذر از محل ۴ درصد هزینه ای هزینه های سرمایه طرح، همچنین تذکر این نماینده به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر نفت؛ لزوم اعمال ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه و به کارگیری حداکثری نیروها و پیمانکارهای بومی و ضرورت گزارش در خصوص کلیه نیروهای مشغول به کار در حوزه های مرتبط استان.  

تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان به همراه ۱۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی، چرا در اجرای سیستم های پمپ های آب کشاورزی از کانال محمدیه که متعلق به ۴ شهرستان اسلامشهر، بهارستان، شهریار و رباط کریم است تساهل شده است، تذکر این نماینده به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزرای آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و نیرو؛ علت به کارگیری مجدد نیروهای کارآمد دولت سابق در دستگاه اجرایی چیست؟

تذکر سید مسعود خاتمی نماینده خوانسار و گلپایگان به همراه ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم به کارگیری فناوری های نوین در حوزه آبیاری کشاورزی و تامین اعتبارات برای این طرح ها.

تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ به همراه ۷ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ لزوم رسیدگی به کاهش سرعت اینترنت و اختلالات مکرر.

تذکر حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت تسریع در طراحی و اجرای ورودی شهر چانچولان شهرستان دورود، همچنین تذکر این نماینده به وزیر ورزش و جوانان؛ ضرورت شروع عملیات اجرایی سالن چند منظوره مسابقات شهرستان دورود. همچنین تذکر این نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت ساخت شبکه های فرعی پایه های سد کمندان شهرستان ازنا توسط وزارت جهاد کشاورزی با توجه به شبکه اصلی توسط وزارت نیرو. همچنین به وزیر کشور؛ ضرورت تسریع در انتقال مرکز دهستان شهر مومن آباد مرکز بخش جاپلق در شهرستان ازنا روستای مدآباد.

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نفت؛ ضرورت شفافیت و انتشار حقوق و مزایای دریافتی مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه آن وزارتخانه، سازمان ها و صندوق های تابعه.

تذکر مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد و چگنی به وزیر اقتصاد و دارایی؛ چرا بانک های سپه و ملی و صنعت و معدن در تامین مالی شرکت ملی پارسیلون خرم آباد به وظایف مصوب خود عمل نمی کنند، همچنین به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در ایجاد راه دسترسی بیرانشهر به آزادراه خرم آباد، تذکر به وزیر کشور؛ لزوم بازگشایی جاده بیرانشهر به روی کامیون ها توسط نیروی انتظامی، تذکر به وزیر کشور؛ لزوم تسریع در ارتقاء بخش پاپی خرم آباد به شهرستان.

تذکر غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم تسریع در رسیدگی به کشاورزان آسیب دیده از سیل و تگرگ بخش شنبه و تسوج شهرستان دشتی.

تذکر علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ لزوم رسیدگی به تعلل واحدهای قضایی در انجام وظیفه به عنوان قطع بودن سیستم های الکترونیکی.

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم برنامه ریزی و افزایش توجه به حاکمیت اصول و ارزش ها در آموزش و پرورش.

تذکر رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد به رئیس جمهور؛ علت عدم سرمایه گذاری شستا، هلدینگ بانک ها و صندوق بازنشستگی در استان گلستان به خصوص در شهرستان علی آباد کتول چیست؟

تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر کشور؛ لزوم انتقال ترمینال شهرستان ارومیه به جاده شهید کلانتری.

- تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت جلوگیری فوری از ورود خسارات و آفات جدید به باغات کشاورزی استان هرمزگان

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه ۲۰۰ نماینده به وزیر بهداشت؛ لزوم تسریع در تجهیز بیمارستان های لاهیجان و سیاهکل

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صمت؛ ضرورت ساماندهی بازار شیشه کشور، تذکر وی به وزیر ورزش و جوانان؛ ضرورت تسریع در برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک و جلوگیری از کارشکنی ها در راستای تعدیل انتخابات

- تذکر مهدی عسگری نماینده کرج به همراه ۶۰ نماینده به وزرای امور خارجه و راه و شهرسازی؛ ضرورت ایجاد برنامه پروازی منظم به سوریه و رفع مشکل تجار و مسافران در مورد مجوز ورود به این کشور، تذکر وی به همراه ۶۴ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت رسیدگی و کنترل بازار اقلام خوراکی و تامین مایحتاج اساسی مردم

- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۵۹ نماینده به وزیر صمت؛ لزوم حمایت ویژه از صنعت فرش دستباف و شاغلان این صنعت، تذکر وی به همراه ۵۳ نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت بازنگری در استانداردهای انرژی ساختمان ها و بهینه سازی مصرف انرژی

- تذکر سید محمد مولوی نماینده آبادان به وزیر صمت؛ ضرورت خروج مالکیتی و مدیریتی وزارت صمت از بنگاه داری دولتی و اجرای کامل سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز