خبرگزاری کار ایران

صولت مرتضوی:

هزینه‌های احداث آزادراه تهران-شمال طی چند سال جبران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۵۱

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: تکمیل آزادراه تهران-شمال نقش پر رنگی در کاهش مسیر دسترسی به شمال کشور و همچنین کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در وقت دارد که با توجه به منافع مالی این صرفه‌جویی‌ها، هزینه‌های احداث این آزادراه طی چند سال جبران خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از آزادراه تهران- شمال با اشاره به نقش این پروژه در اقتصاد مقاومتی گفت: این پروژه اتصال‌دهنده بخش‌های جنوبی و مرکزی کشور به دریای خزر است و اقتصاد دریا با توجه به پتانسیلی که دارد، یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، تکمیل آزادراه تهران-شمال نقش پر رنگی در کاهش مسیر دسترسی به شمال کشور و همچنین کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در وقت دارد که با توجه به منافع مالی این صرفه‌جویی‌ها، هزینه‌های احداث این آزادراه طی چند سال جبران خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تقدیر از عملکرد مهندسان و کارگران ایرانی در ساخت این پروژه اظهار داشت: این پروژه عظیم یک شاهکار مهندسی است و مهندسان توانمند ایرانی در این آزادراه، سازه‌های عظیمی را بنا کردند و قطعا این توان و تجربه آنها می‌تواند در سایر کشورها نیز ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز