خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

خدمت به خانواده شهدا تکلیف اداری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۵۱۷

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری تاکید کرد: حرکت در مسیر خط امام (ره) و آرمان‌های شهیدان و خدمت به خانواده شهدا و جانبازان تکلیف اداری نیست بلکه التزام عملی و اعتقاد قلبی است.

به گزارش ایلنا، صولت مرتضوی به مناسبت دهه مبارک فجر در دیدار فرزندان شهدای شاغل در نهاد با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای گرانقدر گفت: امام راحل با باور به خدا و اعتقاد به حضور و قدرت مردم و اعتماد به نفس سیطره بیگانگان و استکبار را در هم شکست و شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی مطالبه شهدا را عبادت خدا و نفی سلطه‌پذیری دانست و اظهار داشت: شهدا با معرفت نفس و در دانشگاه امت، صاحب مکتب شدند و مکتب جهاد و شهادت را پیش‌روی ملت‌ها قرار دادند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: بی‌تردید اگر ایثار و رشادت شهدا و جانبازان عالیقدر نبود امروز اثری از ایران اسلامی، ‌عدالت‌خواهی و اسلام ناب در جهان وجود نداشت خون شهیدان برکات معنوی و مادی فراوانی برای نظام داشت و همه باید قدردان خون شهدا و خادم خانواده معظم آنان باشیم.

به گفته مرتضوی، خدمت به خانواده و فرزندان شهیدان گرانقدر صرفا یک تکلیف اداری نیست بلکه التزام عملی و اعتقاد قلبی است و جمهوری اسلامی باید بستر و فرصت مناسبی برای ارتقای فرزندان شهدا فراهم سازد تا همگان بدانند که پیشکسوتان جهاد و شهادت همواره مورد تکریم هستند.

وی افزود: مشعل فروزانی که امام راحل برافروختند و آرمان‌های والایی که شهدا برای آن جانفشانی کردند، چراغ هدایت و راهنمایی است تا راه را گم نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز