خبرگزاری کار ایران

حدادی در گفت‌وگو با ایلنا:

لایحه بودجه ۱۴۰۱ از روز یکشنبه یا سه‌شنبه در صحن مجلس بررسی می‌شود/ پیگیر "طرح شفافیت آرای نمایندگان" هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۶۱۶

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر هستند طرح شفافیت آرای نمایندگان به صحن مجلس بیاید.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره " طرح شفافیت آرای نمایندگان" گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال حاضر پیگیر "طرح شفافیت آرای نمایندگان" هستند امضا هم برای این طرح جمع شده است تا هرچه زودتر به صحن بیاید.

نماینده مردم طالقان ساوجبلاغ تاکید کرد: قطعاً "طرح شفافیت آرای نمایندگان" که به صحن مجلس بیاید رای خوب و بالایی خواهد آورد.

وی ادامه داد: ما به عنوان موافقان این طرح معتقدیم"طرح شفافیت آرای نمایندگان" می‌تواند اثر بخش باشد و موجب اعتماد مردم شود، به همین دلیل پیگیر هستیم تا انشاالله هیئت‌رئیسه هرچه زودتر این طرح را به صحن بیاورد و طرح مطرح، تصویب و ابلاغ شود.

حدادی بیان کرد: یکشنبه یا سه‌شنبه هفته آینده لایحه بودجه‌ سال ۱۴۰۱ قرار است به صحن مجلس بیاید و در دستور کار نمایندگان قرار گیرد، بنابراین طرح "شفافیت آرای نمایندگان" به تصمیم هیات رئیسه است که به صحن بیاید یا خیر.

وی یادآور شد: در نظر داشته باشید هنگامی که لایحه بودجه به صحن می‌آید اولویت با این موضوع است چرا که تا قبل از سال باید لایحه بودجه تقدیمی از سوی دولت تعیین تکلیف و ابلاغ شود، اما اگر بحث بودجه را کنار بگذاریم اولویت بعدی با "طرح شفافیت آرای نمایندگان" است.

حدادی تاکید کرد: ما پیگیر "طرح شفافیت آرای نمایندگان" هستیم که پس از بودجه که در اولویت است زیرا این طرح مهم‌ترین طرح مجلس است و به شخصه اعتقاد دارم باید از هیئت رئیسه بخواهیم که با توجه به امضای جمع‌آوری شده از سوی نمایندگان به صحن بیاید تا نتیجه‌گیری خوبی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز