خبرگزاری کار ایران

معاون اول دستگاه قضا از سازمان قضایی استان آذربایجان شرقی بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۳۷۴

معاون اول قوه قضائیه از سازمان قضایی نیروهای مسلّح استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در جلسه‌ای با مسئولان سازمان قضایی استان ضمن تبریک انتصاب عبدالله شاکری به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی استان و موسوی اقدم به عنوان دادستان نظامی جدید استان گفت: امیدوارم در سایه الطاف الهی و در راستای تلاش‌های بی‌دریغ و خداپسندانه مسئولان سابق این سازمان با تلاش و کوشش خود بتوانید کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارید.

وی ادامه داد: دستگاه قضا از مدیران سالم، شجاع و تلاش‌گر حمایت می‌کند.

معاون اول دستگاه قضا با بیان اینکه پرونده‌های سازمان قضایی نیروهای مسلّح دارای پیچیدگی‌ها، ظرافت و حساسیت ویژه‌ای است، اظهار داشت: با تعامل، همراهی و همکاری نیروهای مسلّح و دیگر سازمان‌ها در استان، شاهد تحول در سازمان قضایی آذربایجان شرقی باشیم.
عبدالله شاکری، رئیس سازمان قضایی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار تصریح کرد: با ابلاغ برنامه‌های خود به همکاران قضایی و کارکنان اداری تلاش داریم انتظارات مردم از دستگاه قضایی برآورده کنیم و از اطاله دادرسی جلوگیری کنیم.
وی افزود: علیرغم گستردگی یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان با همیاری و همدلی همکاران قضایی در راستای وظیفه اصلی خود که یعنی صیانت از اقتدار نیروهای مسلح تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز