خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش انتصاب سرتیپ حاتمی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۱۶۸

فرمانده نیروی پدافند هوایی در پیامی انتصاب سرتیپ حاتمی به سمت مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در پیامی انتصاب امیر سرتیپ حاتمی به سمت مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی

مشاور محترم فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی به سمت "مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران" با حکم فرخنده  فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را که بیانگر حسن اعتماد ایشان و توانمندی بالای آن برادر ولایی، تلاشگر و انقلابی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بدون تردید اخلاص، روحیه جهادی و تجارب ارزشمند جنابعالی در مناصب  مختلف لشکری و کشوری موجب خیر، برکت و  پیشرفت روافزون در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

امید است در ارتقای توانمندی های همه جانبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و  پیشرفت روز افزون در تمامی حوزه های دفاعی و نظامی، در ایفای نقش این مسئولیت خطیر و ارزشمند سربلند و موفق باشید.

خاضعانه سلامتی، صلابت و حسن روز افزون جنابعالی و نیز تدوام توفیق خانواده بزرگ ارتش مردمی و غیور را در سایه عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

سرتیپ علیرضا صباحی فرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز