خبرگزاری کار ایران

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لبنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۰۸۲

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور شخصیت‌های سیاسی، مذهبی، حزبی و... در سفارت ایران در بیروت برگزار شد

به گزارش ایلنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت مراسمی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کرد. این مراسم با حضور نمایندگانی از ریاست جمهوری، پارلمان و دولت لبنان برگزار شد.

محمد فیروزنیا سفیر ایران در لبنان در این مراسم بر اصول ثابت داخلی و خارجی ایران و بخصوص مقابله با انواع اشغالگری و طغیان و پایبندی آن به حمایت از آرمان فلسطین تاکید کرد.

فیروزنیا در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان از محور مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن حمایت می‌کند و بر احقاق همه حقوق ملت فلسطین و تاسیس کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس تاکید می‌کند.

شرکت کنندگان در این مراسم تاکید کردند ایران در رهبری محور مقاومت، نقش نوک پیکان را در مقابله با استعمارگران آمریکایی و تهدیدات صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها ایفا می‌کند.

حکمت طیب نماینده میشل عون رئیس جمهور لبنان در این مراسم گفت: امروز روز ملی کشور دوست و برادر ایران است. همه لبنانی‌ها برای تحکیم رابطه و دوستی با ایران باید در یک صف قرار بگیرند.

ایوب حمید نماینده نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در این مراسم گفت: این انقلاب برای انسان‌ها شکل گرفت و همچنان هم ادامه دارد. این انقلاب پیوسته ثابت می‌کند که به خاطر انسان‌ها تلاش می‌کند و فرقی هم نمی‌کند این انسان‌ها کجا باشند.

علی عبدالکریم علی سفیر سوریه در لبنان گفت: به برادران خودمان در ایران تبریک می‌گوییم. همه این چالش ها، انگیزه‌هایی برای پیشرفت‌های علمی و کسب دستاورد در همه میدان‌ها بوده است. بر همین اساس ایران پیشرفت کرد و از همه چالش‌ها عبور کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز