خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری:

برای تامین تجهیزات محتاج دیگران نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۶۲۹

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای تامین تجهیزات محتاج دیگران نیستیم، تاکید کرد: امام راحل همواره تاکید خاص بر خودکفایی و ساخت تجهیزات بومی داشتند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با آرمان‌‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل، ضمن تبریک دهه فجر با بیان اینکه برای تامین تجهیزات محتاج دیگران نیستیم، گفت: امام راحل همواره تاکید خاص بر خودکفایی و ساخت تجهیزات بومی داشتند.

وی ادامه داد: روزی که مسئولان گفته بودند در بحث خرید تجهیزات نظامی دیگر کسی به ما چیزی نمی‌فروشد؛ امام (ره) فرمودند که نه تنها الان، بلکه تا زمانی که شما پای انقلاب هستید به شما تجهیزات نمی‌فروشند.

این فرمانده ارشد ارتش با بیان اینکه امام (ره) فرمود روی پای خودتان بایستید و تجهیزات مورد نیاز را خودتان تامین کنید، اظهار داشت: حتی در پاسخ برخی اظهارنظرها که ما بلد نیستیم، می‌فرمودند آنها نیز از اول صنعتگر نبودند و شما هم بروید کار کنید و بسازید و بهترین‌ها را تولید خواهید کرد.

سیاری با تاکید بر اینکه سفارش امام (ره) بعد از ۴۳ سال عمر پر برکت انقلاب به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: امروز خدمت حضرت امام (ره) عرض می‌کنیم آنچه شما فرمودید، امروز عملی شده است و در تجهیزات هوایی، زمینی، دریایی و موشکی به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز